Aviseringar
Rensa alla

Simning/träningskompis sökes (Stockholm)


Ämnesstartare

Hej alla tjejer och killar..
Jag är en 19 årig kille som söker en träningskompis (eller flera) inom Stockholmsområdet. Jag simmar frisim regelbundet på Eriksdalsbadet. Cirka 4-5 gånger i veckan. Känner ni er intresserade eller har frågor till mig så är ni välkomna att att skriva ett PM.

En bonus är om du har ambitionen/viljan att tävla på olika arrangemang. T.e.x ö till ö, triathlon eller öppet vatten simtävlingar. Jag har en bakgrund som ishockeyspelare och haft simning som ett extra fritidsintresse vid sidan av.

P.S Ni behöver inte stå i vassen och gömma er.

Mvh Historien.


   
Citera
Paseo

Jaaa visst ok
Nästa höst bor jag i Stockholm
Då vill jag ha en zumbakompis!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gymmar ju nästan enbart, och det är så behagligt att göra på egen hand. Har dessutom för risig kondition för att vilja utföra sådan träning med andra [blush].

Paseo:

Nästa höst bor jag i Stockholm

[surprised]

Vad ska du göra här? Plugga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Nästa höst bor jag i Stockholm

[love] Bara 40 min tåg ifrån mig ju [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bor ej längre i huvudstaden, men annars, terränglöpning om det hade varit intressent. Hoppas givetvis ändå att du om du inte gjort, deltar i ö till ö detta ultimata distanslopp.


   
SvaraCitera
Paseo

nubbie:

Vad ska du göra här? Plugga?

Jaaaa!! SKa plugga musique

PurpleMusicRain:

[love] Bara 40 min tåg ifrån mig ju [love]

Hehehehe
då ska vi ut i stockholmsnatten pmr wööööööö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Jaaaa!! SKa plugga musique

Ooo, spännande!


   
SvaraCitera
Paseo

nubbie:

Ooo, spännande!

yeeeeezzzzzzzz längtar dit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Bor ej längre i huvudstaden, men annars, terränglöpning om det hade varit intressent. Hoppas givetvis ändå att du om du inte gjort, deltar i ö till ö detta ultimata distanslopp.

Vad tråkigt att du inte bor kvar längre. Det hade varit trevligt att köra någon/några löprundor tillsammans. Har du några spår som du kan rekommendera? [smile]

Nej, jag har inte deltagit på ö till ö. Men det är mitt mål. Jag hade tänkt att ställa upp på flera triathlon lopp och andra tävlingsarrangemang. För att se hur långt ifrån jag ligger. Men just nu känner jag mig i bra form.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå med i en simklubb annars. vet att stockholmspolisen tränar på eriksdalsbadet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

Det hade varit trevligt att köra någon/några löprundor tillsammans. Har du några spår som du kan rekommendera?

Som tidigare västerortsbo, grimstaskogen, inte platt någonstans, välhållna spår på 5,10,15 kilometer och mycket gångvägar så variationen går att göra stor.


   
SvaraCitera