Aviseringar
Rensa alla

Simon och Co.


Ämnesstartare

Det var en mörk natt. Jag hörde hur dörren öppnades, jag häftade fast mina ögon så den som kom in trodde jag fortfarande sov. Jag hörde hur stegen närmade sig.. Lät som en liten krokodil gick på lava med en flytande väst på sig.

Personen närmade sig. Jag hörde hur hon/han knäppte upp byxorna och lade sig bredvid mig. Jag kände en hand greppa tag om min penis. Jag kände hur hans/hennes tänder bet tag i mitt ollon. Jag skrek av ilska. Det var då jag hörde vem det var.. Min farfar. Han slet av mig ögonlocken eftersom jag hade häftat fast dom. Jag kände ingen smärta, av någon anledning var jag kåt som en befriad neger som äter fåglar.

Min farfar log åt mig och sa, "ssh..ssh..ingen behöver få veta det här, bara du och jag, denna natt ska bli en natt att minnas.." Min penis växte, min farfar klädde av sig naken, och satte sig på min kuk. Vi körde alla ställningar som fans. Jag red han som en hund, han skrek av njutning.

Till slut så var vi utmattade. Han sade att han hade en sista överraskning. Han ställde sig upp och jag såg hur han spände sig, till slut förstod jag varför. Han började skita på min mage. Jag blev otroligt kåt och bad han att bajsa i min mun. Han ville ha lite utmaning så han gick till andra änden av rummet och lade sig på golvet, sen tog han sikte och sprutade bajs i min mun. Det var 5 meter från sängen till väggen. Jag gurglade bajset och svalde det med njutning, sen spydde jag upp det i farfars mun. Som tur är filmade han allt.

Nu visar vi denna film varje år på nyårs afton för hela familjen. Det har blivit en tradition. Nu har det gått 20 år sen dess, min farfar e död men lika snygg är han ändå, vi använder han i familjen för att visa hur barn blir till för våra unga barn.


   
Citera

Jag kom [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nehe? VILKEN KANAL?!?!


   
SvaraCitera

Rille19:

liten krokodil gick på lava med en flytande väst


   
SvaraCitera

bästa liknelsen


   
SvaraCitera

Känner mig omogen som fann detta underhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha skrattade till flera ggr 🙂


   
SvaraCitera