Aviseringar
Rensa alla

Sims 2, småbarn och fusk


Hannajkl:

Jag undrar om det går att ändra frisyr på småbarnen?

nesinnas:

Lyft upp dem och tryck sedan på spegeln.


   
SvaraCitera

Laddar ner på thesims.se för att jag är lat och nu ska jag gå hejdå


   
SvaraCitera

thebodyshop:

förstår inte hur jag ska ladda ned

[cute]
1. Gå in i the sims mappen och skapa en fil som heter "downloads".
2. Bli medlem på sidan.
3. Gå in på "downloads" och välj någon kategori, tex "body shop" där du hittar kläder, smink, hår osv.
4. Klicka på det du vill ladda ner, gå längst ner på sidan och tryck på filen.
5. Lägg filen i "downloads" i the sims mappen.
6. Högerklicka på filen och tryck "packa upp här".
KLART[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alvizz:

Detta fungerar dock bara om du har en viss expansion, minns inte exakt vilken nu.

"Året Runt" är det.


   
SvaraCitera

Partycake:

KLART

du är ju så klart bäst, *skickar en puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska sälja alla mina expansions nu. Åtta år av beroende får fan vara nog. Dessutom släpps The Sims 3 2009 [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nesinnas:

Jag ska sälja alla mina expansions nu. Åtta år av beroende får fan vara nog. Dessutom släpps The Sims 3 2009

Oh yes! Peppa! Det kommer vara asmkt nya grejer! Man kan ju typ gå runt till andra hushåll också, ääh, jag fattar inte hur det blir, men ändå fett med coolt! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannajkl:

Oh yes! Peppa! Det kommer vara asmkt nya grejer! Man kan ju typ gå runt till andra hushåll också, ääh, jag fattar inte hur det blir, men ändå fett med coolt! [bigsmile]

Det ska bli väldigt intressant att se hur de löser det hela om allas tid tickar iväg hela tiden eller hur det gör..
Dock ser jag mest fram emot att kunna göra simmarna så personliga, det ska bli grymt. Förmodligen kan man fortfarande inte ha olika längd på dem :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nesinnas:

Dock ser jag mest fram emot att kunna göra simmarna så personliga, det ska bli grymt. Förmodligen kan man fortfarande inte ha olika längd på dem :/

Jo, jag tror väl att det ska gå... Det borde det! Det blir en massa nya kroppsbyggnader iaf! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannajkl:

Jo, jag tror väl att det ska gå... Det borde det!

Har du fått någon officiell info om detta eller [surprised]


   
SvaraCitera

Ja det går det, Sök på SeeThem2 på Google så kommer det säkert upp nått, den är en sak för att kunna se dem nakna, ha BoolProp inne hela tiden, rutnätet försvinner och vrida möbler hur som helst. Och självklart får man ju välja vad man vill ställa in som t.ex. att bara vrida möbler eller att bara ta bort censuren, eller kanske att ta bort censurer och vrida möbler men inte de andra två. Så kolla in det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nesinnas:

Har du fått någon officiell info om detta eller

Hm... Asså, det är bara att se på youtube eller att gå in på the sims hemsida!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannajkl:

Hm... Asså, det är bara att se på youtube eller att gå in på the sims hemsida!

Ska kolla ska kolla ska kolla! Peppar till tusen 😀


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera