Aviseringar
Rensa alla

singel efter ett och ett halvt år...


Johansson:

Men det kan bli lättare om man har någon?

Då bör man skärpa sig.


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Då bör man skärpa sig.

Haha jag håller med! Men liksom ibland så kan det underlätta om man har någon som verkligen peppar en och allt sånt. Du fattar väl vad jag menar??


   
SvaraCitera

Johansson:

Haha jag håller med! Men liksom ibland så kan det underlätta om man har någon som verkligen peppar en och allt sånt. Du fattar väl vad jag menar??

Ja, jag vet precis vad du menar. Det jag menar är att det är det är bäst att lära sig klara sig utan sånt.


   
SvaraCitera

Singel är livet, bara dig själv att bry dig om [party]

Är svinbra att vara singel.


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Ja, jag vet precis vad du menar. Det jag menar är att det är det är bäst att lära sig klara sig utan sånt.

Bra det det. Aha ja jo det är det bästa ju men liksom när man blir äldre så kanske man vill sätta sig ner eller vad man säger och skaffa familj?

mrman:

Är svinbra att vara singel.

Haha både och!


   
SvaraCitera

Johansson:

Haha både och!

Brudar kostar mer än bilar i drift [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

mrman:

Brudar kostar mer än bilar i drift [crazy][crazy][crazy]

Hahah jaa det är sant, och bilar är du förbaskat kul att ha och köra!! [crazy][cute]


   
SvaraCitera

rebeca:

vadå

Tid o kraft åt annat
Friare


   
SvaraCitera

Werjevir:

Tid o kraft åt annat

men det suger om man inte har något annat efteråt


   
SvaraCitera

rebeca:

men det suger om man inte har något annat efteråt

Inget att lägga tiden o kraften på menar du?


   
SvaraCitera

Werjevir:

Inget att lägga tiden o kraften på menar du?

m precis, om inget är kul längre ändå. då har man supermkt tid men ingenting att ägna den åt


   
SvaraCitera

rebeca:

m precis, om inget är kul längre ändå. då har man supermkt tid men ingenting att ägna den åt

har aldrig det problemet ba för lite tid o för mycket att göra, men kan tänka mig att det kan va jobbigt mh


   
SvaraCitera
Zaun
 Zaun

bcsc:

Hej blev nyss singel efter ett och ett halvt år och vet inte riktigt vad jag ska göra... känner att jag inte klarar av att vara singel men jag vill inte heller verka eller vara desperat... Jag har ingen speciell fråga utan jag behövde bara skriva av mig lite..

Förstår hur du känner, satt själv i samma sist för ett bra tag sedan. Det enda tipset jag kan ge dig är att bara låta det ta sin tid och låta det lägga sig, det är väldigt lätt hänt att man desperat försöker hitta en ny för att fylla tomrummet men det brukar faktiskt inte hjälpa.

Utan man ska bara låta det ta den tid det behövs att komma över, själv är jag inte helt färdig ännu och det har gått 7 månader sedan jag blev singel, man hamnar i jobbiga svackor men det är bara att försöka bita ihop för tillslut blir det nog bra ändå.


   
SvaraCitera