Aviseringar
Rensa alla

Singel.... FRUSTRERANDE!


kachin

JOQER:

HAHA, kom ner till Göteborg och åk till Torslanda där finns ton med oskuldsfulla pojkar som gör vad som helst för att få flickvän[crazy]

[crazy][crazy][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men så mycket suger det faktiskt inte! Det är gött att vara singel vafan :))) Fast okejdå, IBLAND är det lite ensamt..

Men när man väl inte letar, så hittar man honom/henne..


   
SvaraCitera

Wotcher:

Observera att jag absolut inte är en sån där tjej som tror att livet suger bara för att man är singel, men ibland känner jag att livet är lite... hm. Tråkigt!

Då kan du bilda klubb med mig nu.

RawBlue:

Samma situation här, inte hjälper det heller att så många ungdomar nuförtiden är besatta i alkohol och festa.

Precis. Jag håller helt med. Jag har aldrig varit den osociala typen men större delen av min ganska lilla umgängeskrets är tyvärr inte särskilt intresserade av mycket annat än just att festa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RawBlue:

Vad menas med detta?

Exakt vad det står menas såklart, haha.


   
SvaraCitera

Zittam:

Exakt vad det står menas såklart, haha

Så du menar att singelkillar är bockar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wotcher:

Hursom helst, nog med babbel. Jag vet att det finns flera som jag därute, så skriv gärna något uppmuntrande. 🙂

Jag känner likadant x(. Hatar att festa och får panik flera gånger om dagen för att jag inte vet hur sjutton man ska hitta en kille att bli tillsammans med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RawBlue:

Så du menar att singelkillar är bockar?

I princip alla pöjkar i dagens samhälle är bockar.
Sure, någon har väl vägrat sex någon gång då och då, fast inte många.
Dock om det är någon flicka som ser bra ut i deras ögon så säger de oftast inte nej.


   
SvaraCitera

Det kommer att ordna sig [party]. Du hittar nog alltid nån, du som är tjej...


   
SvaraCitera

Zittam:

I princip alla pöjkar i dagens samhälle är bockar.Sure, någon har väl vägrat sex någon gång då och då, fast inte många.Dock om det är någon flicka som ser bra ut i deras ögon så säger de oftast inte nej.

Jag är oskuld, både för att ingen har frågat och att jag skulle tacka nej om någon gjorde det. Tror du inte på det, så ser vi hur sne världen är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RawBlue:

Jag är oskuld, både för att ingen har frågat och att jag skulle tacka nej om någon gjorde det. Tror du inte på det, så ser vi hur sne världen är.

Wow, 1 kille säger nej. Way to go girl!

Men seriöst, ta en titt på vad mitt inlägg betyder, tänk lite, kommentera.

Tips: Its between the lines. 😉

Asexuel btw?


   
SvaraCitera

Zittam:

Asexuel btw?

Jag? Nej, nej! Men jag känner mig inte redo. Inte heller vill man "ligga" med någon som man inte känt minst 2 år.

Zittam:

Men seriöst, ta en titt på vad mitt inlägg betyder, tänk lite, kommentera.

Du och jag talar olika språk.

Zittam:

Wow, 1 kille säger nej. Way to go girl!

Nu var det inte så att jag ville ha uppmärksamhet genom det jag sade.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Beckychu:

dom är roliga men ibland vill man ha lite girlygirl talk utan en snubbe mitt uppe i allt. :3

Jag känner igen mig i det där, har en bästis som umgås typ konstant med sin pojkvän, stunderna då man får ha henne för sig själv är helt klart guld värd![love]


   
SvaraCitera
Hando

Det är synd om dig du


   
SvaraCitera

Du e bara 17. ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RawBlue:

Jag? Nej, nej! Men jag känner mig inte redo. Inte heller vill man "ligga" med någon som man inte känt minst 2 år.

Aight, then i c.
Ta inte tid, mät i hur mycket du gillar den personen om du skall hålla på i de tankarna.

RawBlue:

Du och jag talar olika språk.

Min poäng är att många killar idag ligger med nära på allt de får tag i, hål som hål ungefär.


   
SvaraCitera