Aviseringar
Rensa alla

Singel


Ämnesstartare

Hej jag har ett problem jag vil va ihop med nån men inga vil va ihop med mig har nån nåt tips hur man gör för att nån ska tyka om mig skriv gärna


   
Citera

Vänta tills du blir 18, relationer kommer inte hålla när du är under 18. Bara slöseri med tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja med att inte fråga ifall hon är singel, *HOST* Ekin *HOST*

Fråga inte ifall hon vill vara din flickvän hur som helst, du kommer då framstå som en desperat idiot.

Bara var dig själv, en del människor passar helt enkelt inte ihop.


   
SvaraCitera

Maymay:
Börja med att inte fråga ifall hon är singel, *HOST* Ekin *HOST*

Fråga inte ifall hon vill vara din flickvän hur som helst, du kommer då framstå som en desperat idiot.

Bara var dig själv, en del människor passar helt enkelt inte ihop.

Jag råkade börja med "Jag gillar inte folk som inte delar ut sin snap" också fick jag den. Men det var när jag stalkade dem så hade inte tänkt på just en speciell persons. Det är ett annat ämne.

Man kan ta det bakåtvänt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur vet du ja fråga ekin får fråga hon om ja vill


   
SvaraCitera

Hamlans:
Hur vet du ja fråga ekin får fråga hon om ja vill

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hamlans:
Hur vet du ja fråga ekin får fråga hon om ja vill

Är singel, men är nog tyvärr lite för gammal för dig 🙁


   
SvaraCitera

mitt tips är att du ska vara dig själv och inte försöka bli någon du inte är som t.ex väldigt intresserad av fotboll men du är egentligen intresserad av basket


   
SvaraCitera

Hamlans:
Hur vet du ja fråga ekin får fråga hon om ja vill

ungefär 45% skriver med varandra här i privat


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

ungefär 45% skriver med varandra här i privat

Eller frågar runt den ena efter den andra om den andra heheh (a)


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Eller frågar runt den ena efter den andra om den andra heheh (a)

självklart dock skriver jag med en ända person här ifrån annars är jag mer en solo wolf och kommer och går när jag vill


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

självklart dock skriver jag med en ända person här ifrån annars är jag mer en solo wolf och kommer och går när jag vill

Jag stannar, allt brukar komma fram men det enda som inte har kommit fram mer än en pojkvän är en voodoodocka. Undrar vilket jag kommer få tag på först.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Jag stannar, allt brukar komma fram men det enda som inte har kommit fram mer än en pojkvän är en voodoodocka. Undrar vilket jag kommer få tag på först.

kan köpa en voodoodocka till dig men jag kan tyvärr inte köpa en pojkvän


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

kan köpa en voodoodocka till dig men jag kan tyvärr inte köpa en pojkvän

Du är min födelsedsgspresent om du hittar en marknad som har sånna eller en hemsida, någon som gör. Behövs bara en bild så jag kan få inspiration, nästan glömt hur de ser ut och jag hatar handla på nätet så jag minns bara min fe och en ninja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hamlans:
Hur vet du ja fråga ekin får fråga hon om ja vill

För att besvara dina frågor.

Ekina är ihop med en persika och vill inte dejta ett dagisbarn för tillfället.

Och jag vet för att jag typ halv känner henne.

"Får fråga hon om ja vill" Du ville veta varför inga tjejer vill vara ihop med dig, där har du ditt svar. Fråga inte om dom är singel på direkten ifall du vill ha en chans x)


   
SvaraCitera