Aviseringar
Rensa alla

Singeldagbok?


Ämnesstartare

Varför finns det ingen singeldagbok? Där man kan förklara hur livet är som singel och hur kärleken går? Why not? Vad tycks om idéen? Eller finns singeldagboken redan? 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

För att ingen har skapat den. Varsågod och gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men skapa en då [shake]


   
SvaraCitera

Jag tycker det börjar bli för många dagböcker. Att skriva om singellivet och hur kärleken fortskrider passar väl ändå bäst in i relationsdagboken.
Och onani passar definitivt in i sexdagboken.

SLUTA UPP MED ALLT DETTA HÄRMANDE [mad]


   
SvaraCitera

Kan ni inte bara skriva allting i en och samma rosa dagbok med fluff på kanterna. Niggah plyz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag tycker det börjar bli för många dagböcker. Att skriva om singellivet och hur kärleken fortskrider passar väl ändå bäst in i relationsdagboken.
Och onani passar definitivt in i sexdagboken.

SLUTA UPP MED ALLT DETTA HÄRMANDE [mad]

men i singeldagboken kan man berätta olika killar/tjejer som man har dejtat! Och hur strulat var i helgen/veckan. och hur hur snygg tjejen/killen är i skolan osv .. skriva ut allt möjligt! Jag kan inte skriva något i relationsdagboken .. och i sexdagboken finns det inte så mycket att skriva i heller eftersom att jag inte har någon partner! SÅ NU JÄVLAR BLIRE SINGELDAGBOK


   
SvaraCitera

guardian_angel:

men i singeldagboken kan man berätta olika killar/tjejer som man har dejtat!

Relationsdagboken.

"Kära relationsdagboken,
I helgen träffade jag en kille som var snäll och rar men jag vill inte träffa honom igen."

guardian_angel:

Och hur strulat var i helgen/veckan.

Sexdagboken

"Kära sexdagboken,
Igår träffade jag den där tjejen hemma hos en gemensam vän, vi börjar hångla och det var så hett! Längtar efter att få träffa henne igen."

guardian_angel:

och hur hur snygg tjejen/killen är i skolan osv

Relationsdagboken/sexdagbok

"Kära relationsdagbok/sexdagbok,
Han är så himla snygg! Jag försöker få honom att tycka om mig men vet inte hur jag ska göra! Ska ha sex med honom inom två månader!"

guardian_angel:

Jag kan inte skriva något i relationsdagboken .. och i sexdagboken finns det inte så mycket att skriva i heller eftersom att jag inte har någon partner!

Det finns inget som säger att man måste skriva om relationer man har, man kan även skriva om relationer man vill ha. Samma sak med sexlivet, jag började skriva i sexdagboken innan jag ens haft sex första gången.

Sluta spamma dagböcker ffs. Nöj er med de som finns (det var bara roligt de två första gångerna) och håll er till bloggarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Sluta spamma dagböcker ffs. Nöj er med de som finns (det var bara roligt de två första gångerna) och håll er till bloggarna.

usch, du har rätt 🙁 Ja, vi får nöja oss med dem dagböckerna vi har!


   
SvaraCitera

guardian_angel:

usch, du har rätt 🙁 Ja, vi får nöja oss med dem dagböckerna vi har!

What, lyckades jag på riktigt med att övertala någon? På UM? Att göra som jag tycker?
ZOMGZOMG, CELEBRATIONS!


   
SvaraCitera
Åtta

XMinGrönaLampaÄrDödX:

ZOMGZOMG, CELEBRATIONS!

Image


   
SvaraCitera

Åtta:

ZOMGZOMG, CELEBRATIONS!

Tackar, tackar.
*bugar för att ta emot applåderna*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

What, lyckades jag på riktigt med att övertala någon? På UM? Att göra som jag tycker?
ZOMGZOMG, CELEBRATIONS!

Ärligt talat, orkar inte fixa en sådan tråd [blush] INTE NU I ALLA FALL [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tada!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blogg


   
SvaraCitera