Aviseringar
Rensa alla

singoalla blåbär?


Ämnesstartare

Lounge fact:

ska man ej banta ba för att man inte är överviktig och käka på som en gris.. blir man tillslut överviktig

nej [cool] *sträcker ut händerna* CHECK THIS OUT SISTAH it's workin.. computah n foooodz made this body


   
SvaraCitera

honolulu:

nej [cool] *sträcker ut händerna* CHECK THIS OUT SISTAH it's workin.. computah n foooodz made this body

hahhahahaa... aaa men funkar ej så för mej numeeeeeeeeeeeeeeeeeer serrruuuuuuuuuuuuuu d funkar ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahhahahaa... aaa men funkar ej så för mej numeeeeeeeeeeeeeeeeeer serrruuuuuuuuuuuuuu d funkar ej

ta promenaaaadeeeeer it works magic, skippa bussen o sånt kay bay bay??


   
SvaraCitera

honolulu:

ta promenaaaadeeeeer it works magic, skippa bussen o sånt kay bay bay??

men jag gör det där........................... asså du fattarey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men jag gör det där........................... asså du fattarey

jo ja fattar ja fattar att du e långben o väger typ 3 gram för mkt o du ba OMG????????????? längd+vikt tack?? HIT ME!!!?


   
SvaraCitera

honolulu:

jo ja fattar ja fattar att du e långben o väger typ 3 gram för mkt o du ba OMG????????????? längd+vikt tack?? HIT ME!!!?

175.. i somras vägde jag 58, gick upp till 69, nu väger jag 66.4

AAAAAAAA????????????????????????????????????????????

o nu komemr du säga *du e normalvitkig* jaha det spelar ignen roll jag vill komma i min garderob och vara smalare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

175.. i somras vägde jag 58, gick upp till 69, nu väger jag 66.4

baybe baybe baybeee oooooh bayyybe baybe din vikt e PERFEKT som den e nuuuu [love] samma balans som mig!! we've got some ass n bobiz n stuff?? visst? lr? va? mm?

Lounge fact:

o nu komemr du säga *du e normalvitkig* jaha det spelar ignen roll jag vill komma i min garderob och vara smalare

aha [blush] ok men gå ner till 58 igen då o sen sluta va lessen habibi[mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

honolulu:

visst? lr? va? mm?

aaaaAAAAA fast mitt azz o boobz har liksom satt sig på magen???????????????? ej så fint??????

honolulu:

aha [blush] ok men gå ner till 58 igen då o sen sluta va lessen habibi[mad][mad][mad]

aaa e inte ens ledsen du som gnäller heiwan ;PpPPPPPPpPpPp men aaa 56-58 så e jag *gla*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaaaAAAAA fast mitt azz o boobz har liksom satt sig på magen???????????????? ej så fint??????

HAHA sexy ass baybeh

Lounge fact:

aaa e inte ens ledsen du som gnäller heiwan ;PpPPPPPPpPpPp men aaa 56-58 så e jag *gla*

*kla* welich hmare???? vadå heiwnanenh?


   
SvaraCitera

honolulu:

HAHA sexy ass baybeh

aaaAAA så jävla het när d är som en jäst deg soom hänger utanför byxkant1[love][love][love][love] sexeh

honolulu:

*kla* welich hmare???? vadå heiwnanenh?

ne jag skojja :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((​(((((((((((((((((((((((((((((( typ enda ordet jag kan måste bruka d då


   
SvaraCitera

Blöö, det lät nasty.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaaAAA så jävla het när d är som en jäst deg soom hänger utanför byxkant1[love][love][love][love] sexeh

hahah [blush] HAHAHAH hänger din rumpa utanför din byxkant??? där bak?? AHAAHAH [love (utgår från att du ej har häng)

Lounge fact:

ne jag skojja :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((​​(((((((((((((((((((((((((((((( typ enda ordet jag kan måste bruka d då

säkert kaka(=bajs) som lärde dig


   
SvaraCitera

honolulu:

hahah [blush] HAHAHAH hänger din rumpa utanför din byxkant??? där bak?? AHAAHAH [love (utgår från att du ej har häng)

hahHAHAHAHA ja typ lr om jag har itghta byxor så delar sig rumpan på två????

honolulu:

säkert kaka(=bajs) som lärde dig

hHHHHHHHHHHHHööööööööööööööööööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ nä var tsammans med en som kunde persiska han lärde mej heiwan.. o jendhe.. o chi.. o salam..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahHAHAHAHA ja typ lr om jag har itghta byxor så delar sig rumpan på två????

mm lättillgänglia tjejen

Lounge fact:

hHHHHHHHHHHHHööööööööööööööööööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ nä var tsammans med en som kunde persiska han lärde mej heiwan.. o jendhe.. o chi.. o salam..

ok vi e ej perser hejdå


   
SvaraCitera

honolulu:

mm lättillgänglia tjejen

hahahahhaha men kädft mena ej så

honolulu:

ok vi e ej perser hejdå

ne jag vet men ni fattar säkert ändå ;DmdpDkspsyefnhdew


   
SvaraCitera