Aviseringar
Rensa alla

Sinnersjuka domprosten H B Hammar: "spräng kyrkorna"


Ämnesstartare

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13715961.ab

OMG Det där är det VÄRSTA jag har någonsin sett någon person skriva så hemskt och ond! Spränga kyrkor?! VI BORDE SPRÄNGA HAN OCH HANS FAMILJ!!!!!

Jag fattar inte hur Aftonbladet kan överhuvudtaget fråga en idiot om vad man ska göra med "onödiga kyrkor". Det finns INGA onödiga kyrkor... kyrkorna är Jesus hem.

Må Gud INTE förlåta den djävulen och hoppas han får ett trist och skit liv tills döden och hoppas det blir snabbt!

Sorry för språket, men man blir så arg på svenskarna och ateister!!

Hade detta sagts av en amerikan i USA skulle han bli dödshotad och hatad, och kanske t.o.m avrättad!!!


   
Citera

New York City:

Hade detta sagts av en amerikan i USA skulle han bli dödshotad och hatad, och kanske t.o.m avrättad!!!

Ja det låter ju friskt.


   
SvaraCitera

idioter har också rätt att uttrycka åsikter och ges utrymme [tired]


   
SvaraCitera

haters are welcome


   
SvaraCitera

Res nullius:

idioter har också rätt att uttrycka åsikter och ges utrymme [tired]

+1

ett [love] till dig


   
SvaraCitera

New York City:

VI BORDE SPRÄNGA HAN OCH HANS FAMILJ!!!!!

Och så säger de att kristna minsann INTE blir terrorister.


   
SvaraCitera

New York City:

Må Gud INTE förlåta den djävulen och hoppas han får ett trist och skit liv tills döden och hoppas det blir snabbt!

Fuck det mannen, om man har sprängmedel så kan man aldrig ha tråkigt.


   
SvaraCitera
time
 time

New York City:

Må Gud INTE förlåta den djävulen

New York City:

VI BORDE SPRÄNGA HAN OCH HANS FAMILJ!!!!!

Mm, det är bra att du som kristen lever efter det gyllene budordet. Förlåtelse är ingen dygd, min son. Spräng dem!


   
SvaraCitera

vad bryr du dig om Sverige för?


   
SvaraCitera

Åh, finns du kvar? Saknat trollandet?


   
SvaraCitera

qazedctgb:

vad bryr du dig om Sverige för?

Kanner en kansla att flytta tillbaks kanske?[surprised]


   
SvaraCitera

Saudiska prinsar sponsrar moskeer över hela världen för att vi ska bli påminda av att islam är här för att stanna alltmedan vi låter våra kyrkor stå och förfalla. Mannen är en uppenbar idiot och ett symptom på vilket förvirrat och dekadent samhälle vi lever i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

New York City:

Hade detta sagts av en amerikan i USA skulle han bli dödshotad och hatad, och kanske t.o.m avrättad!!!

Hahahahaha, va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

F.ö. tycker jag ärligt talat man kunde riva ett gäng kyrkor och sälja marken om de nu inte går runt. Gillar inte att religiösa institutioner kostar skattepengar. De som verkligen går i kyrkan får väl åka ett par mil extra, vem fan bryr sig?


   
SvaraCitera

Hammar är det bästa som hänt kristendomen i Sverige.


   
SvaraCitera