Aviseringar
Rensa alla

Sionisterna ska delta i Socialdemokraternas 1:a maj demonstration. Ta med er palestinska flaggor och kom till Humlegården kl


Ämnesstartare

Sionisterna ska delta i Socialdemokraternas 1:a maj demonstration. Ta med er palestinska flaggor och kom till Humlegården kl 13 imorgon.
(sprid vidare) Peace [love]


   
Citera
Ämnesstartare

Mosse95:

Sionisterna

Vilka är "sionisterna"?

Du säger det som att det är någon sorts samlad organisation?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Vilka är "sionisterna"?

Du säger det som att det är någon sorts samlad organisation?

Sionister är alla som står för eller stödjer Israels terrorism (spelar ingen roll vilken religion de tillhör). Och sionister har faktiskt en samlad organisation / rörelse.

Detta meddelande har jag fått av NAEL TOUQAN, ordförande för Palestinska föreningen, och jag bara meddelar vidare.


   
SvaraCitera
höna

jobbar[crazy]

skulle iofs inte gått med sossarna ändå meeen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mosse95:

Sionister är alla som står för eller stödjer Israels terrorism (spelar ingen roll vilken religion de tillhör). Och sionister har faktiskt en samlad organisation / rörelse.

Men vilken organisation?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Men vilken organisation?

Jag är inte så insatt i vilka de är eller vad deras organisation heter. Men vill du veta mer får du jätte gärna kontakta NAEL TOUQAN. Hans email adress och mobil nummer finns någonstans på google om du söker på hans namn eller på ''palestinska rörelsen''. Han vet säkert vilka de är.. [smile]

höna:

skulle iofs inte gått med sossarna ändå meeen...

Varför inte gå med sossarna :O ?? vad e du för nåt då XD ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mosse95:

Jag är inte så insatt i vilka de är eller vad deras organisation heter.

Coolt att uppmana till något du inte vet ett skit om.

Sionister är inte i grunden dåliga, sionister har bara en tendens att vara dåliga.

Mosse95:

Varför inte gå med sossarna :O ?? vad e du för nåt då XD ??

Man kanske vill göra något annat än att göra... Ingenting?


   
SvaraCitera
höna

Mosse95:

Varför inte gå med sossarna :O ?? vad e du för nåt då XD ??

vennsterpartijet[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Sionister är inte i grunden dåliga,

Sionism är värre än antisemitism. Punkt slut och pallar inte diskutera med en sån som dig !

Och jag vet exakt vad sionism är för något, vad de håller på med och vad deras planer är. Men vrf skulle jag veta bakom vilket namn de gömmer sig här i Sverige? det är inte mitt jobb. Sionister är hatade av hela världen och deras organisationer hålls alltid i hemlighet. Eftersom deras idéer är oacceptabla av alla kloka människor som inte tänker med arslet. Och sionism har inget med judar att göra. Imorgon kommer många judar att stödja palestinierna mot sionister!

Semi:

Man kanske vill göra något annat än att göra... Ingenting?

Jag bryr mig inte om era konflikter vänster och höger.. Jag stödjer alla svenska partier som står för rättvisa och det gör bla Social demokraterna. Även om de inte verkar göra någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och Palestinierna är ju så oskyldiga [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Och Palestinierna är ju så oskyldiga [rolleyes]

Så länge Israel har ockuperat Palestina kan man inte skylla på palestinierna.. De har rätt att skydda sina barn och hem mot Israelerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kommer även att hållas demonstration 15 maj.

Här är en reklamvideo för demonstrationen.


   
SvaraCitera

ok

fast ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mosse95:

Så länge Israel har ockuperat Palestina kan man inte skylla på palestinierna.. De har rätt att skydda sina barn och hem mot Israelerna.

Och vem säger att palestinierna har mer rätt till området än israelerna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mosse95:

Sionism är värre än antisemitism.

Sionism handlar bara om önskan om en judisk nation. Om det betyder att Israel är asfett eller inte har inget med saken att göra egentligen. Jag tycker att Israel som nation är ungefär lika bra för världen som dina trådar är för internet. Inte särskilt.

Mosse95:

Och jag vet exakt vad sionism är för något, vad de håller på med och vad deras planer är.

Konspiratoriker, den bästa sortens människor [love]

Mosse95:

Sionister är hatade av hela världen och deras organisationer hålls alltid i hemlighet.

Tydligen inte då Israel som nation fortfarande stöttas av mer än hälften av världens befolkning då?

Om du kanske hade tagit reda på något själv istället för att svälja allt folk säger till dig så hade detta blivit mer givande.

Jag tycker att det finns klart mer konstruktiva sätt att stötta Palestina och dess kamp mot förtryck än att vajja en flagga i ett sosse-tåg.


   
SvaraCitera