Aviseringar
Rensa alla

Siré Touray 17 år försvunnen


Ämnesstartare

17-åriga Siré Touray kom aldrig hem från skolan igår den 10/6. Även om man i nuläget ännu inte misstänker brott så är hon spårlöst försvunnen. Det enda man vet är att hon inte hoppade av bussen på sin hållplats. Polisen tror att flickan kan ha stigit av vid en rondell i centrala Fagersta, sent i onsdags eftermiddag.

Polisen har gått ut med följande signalement:
17 år och 160 cm lång. Hon har långt mörkt hår, med små rastaflätor. Flickan är mörkhyad. Hon ska ha på sig en ljus tygtjacka, mörka jeans och gympaskor. En svart större handväska.

Vet du något om var Siré kan finnas eller har du gjort iakttagelser som kan stämma in på beskrivningen av flickan. Kontakta polisen på telefon 114 14.

Länk polisens hemsida:

https://polisen.se/Kontakta-oss/Tipsa-och-hjalp-polisen/Hjalp-polisen/Vastmanland/Forsvunnen-person-i-Avesta-Norberg/

Länk aftonbladet:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20946144.ab

Hjärta


   
Citera
Ämnesstartare

Hon måste vara söt, annars bryr sig ingen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj det fanns visst bild. Hon ser väl helt okej ut, shit vi måste hitta henne!!!


   
SvaraCitera

Undrar om NiklasW kommer skriva i denna tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Siré är återfunnen, lås tråd. Eller nåtGlad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte varför aftonbladet bryr sig så jävla mkt om Lisa, folk försvinner hela tiden i det här landet, vuxna som små och jag har aldrig tidigare sett nyhetsmedier anstränga sig såhär mycket.. Hon måste ha rik släkt lr ngt som betalar bra... :$ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Fattar inte varför aftonbladet bryr sig så jävla mkt om Lisa, folk försvinner hela tiden i det här landet, vuxna som små och jag har aldrig tidigare sett nyhetsmedier anstränga sig såhär mycket.. Hon måste ha rik släkt lr ngt som betalar bra... :$

Det är inte bara aftonbladet, utan alla som letar efter henne också (igår kunde man läsa om att 1100 pers letade). Och jag är ganska säker på att engagemanget beror mest på hennes ringa ålder, kanske också på att det är en landsbygd/ett litet samhälle.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Fattar inte varför aftonbladet bryr sig så jävla mkt om Lisa, folk försvinner hela tiden i det här landet, vuxna som små och jag har aldrig tidigare sett nyhetsmedier anstränga sig såhär mycket.. Hon måste ha rik släkt lr ngt som betalar bra... :$ 

De e  kanske för att  hon försvann under märkliga förhållanden. Och ser bra ut = mer empati


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: ser bra ut = mer empati

sjukt


   
SvaraCitera