Aviseringar
Rensa alla

Sista chansen..


Ämnesstartare

Har äntligen kommit in på ett gymnasie som förstår mitt funktions hinder. Men har bara ett år på mig att läsa upp mina betyg. Fattar inte hur jag ska klara av det och alla tjatar på mig om att detta är min sista chans.

Jag vet bara inte hur jag ska orka med. Några tips till en desperat flicka?


   
Citera

Usch. Jag hatar människor som bara tjatar. Man skulle bli mer peppad om man fick höra "Du kommer klara det! Jag tror på dig. [bigsmile]"


   
SvaraCitera

tetrapack:

Jag vet bara inte hur jag ska orka med. Några tips till en desperat flicka?

Tänk positivt, och långsiktigt [cool]

Dold text: Skulle visserligen inte ta råd från mig men ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

"Du kommer klara det! Jag tror på dig. [bigsmile]"

Får höra rätt lite av det.. Hoppas bara att jag inte förstör detta som jag gjort med annat[ops]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ending Jon:

Tänk positivt, och långsiktigt [cool]

Dold text: Skulle visserligen inte ta råd från mig men ändå

Så varför ens ge råd? [surprised]


   
SvaraCitera

tetrapack:

Får höra rätt lite av det.. Hoppas bara att jag inte förstör detta som jag gjort med annat[ops]

Vad har du för funktionshinder? Om du vill svara på det.


   
SvaraCitera

tetrapack:

Så varför ens ge råd? [surprised]

Är någon tvångstanke jag har [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Vad har du för funktionshinder?

Jag har As (Asperger syndrom) Syns inte på mig utan märks mera på hur tyst jag, har nästan torgskräck [n]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ending Jon:

Är någon tvångstanke jag har [blush]

Men de var faktiskt ett bra råd så [cheers]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

tetrapack:

Jag har As

Väldigt lätt så de kan man kan läsa om det passar inte så mkt in på mig [cool] haha


   
SvaraCitera

tetrapack:

Men de var faktiskt ett bra råd så [cheers]

Weee [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Weee [party]

Grattis grattis[party]


   
SvaraCitera

Sov ordentligt, avvärj stressande människor.


   
SvaraCitera

Undvik människor du känner dig obekväm med och var med vänner du känner dig "hemma" med. Vänner du inte får ångesdt av att vara med [smile]!


   
SvaraCitera

Hur gammal är du? Jag tror inte på att det finns något som "sista chansen". Det finns nog alltid möjligheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andante:

Hur gammal är du? Jag tror inte på att det finns något som "sista chansen". Det finns nog alltid möjligheter.

Jo de är sant att de finns flera chanser. Men jag ser det som sista. Har inte gått i skolan sen sexan börjar ettan nu. Skulle ha börjar 3an egentligen. Jag tror inte att jag kommer att ha ork att fortsätta med skolan om jag inte klarar av att läsa upp mina betyg nu.


   
SvaraCitera

tetrapack:

Jo de är sant att de finns flera chanser. Men jag ser det som sista. Har inte gått i skolan sen sexan börjar ettan nu. Skulle ha börjar 3an egentligen. Jag tror inte att jag kommer att ha ork att fortsätta med skolan om jag inte klarar av att läsa upp mina betyg nu.

Jaha, då förstår jag att det känns jobbigt. Men jag tycker inte att du ska se detta som sista chansen iaf 🙂 Ta det bara som det kommer och försök bara att verkligen göra ditt bästa, utan att du pinar dig igenom allting.

Tänk positivt och hoppas på att folk är mer förstående på gymnasiet ang. ditt funktionshinder [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andante:

Ta det bara som det kommer och försök bara att verkligen göra ditt bästa, utan att du pinar dig igenom allting.

De är nog tanken. Har nog bara lite panik precis innan ja börjar. Eller nått.

Andante:

Tänk positivt och hoppas på att folk är mer förstående på gymnasiet ang. ditt funktionshinder [smile]

Man kan alltid hoppas [bigsmile]


   
SvaraCitera