Aviseringar
Rensa alla

sista dagen innan skolan


Ämnesstartare

Tja!
Idag e sista dagen innan skolan börjar och det e jätte roligt och i efter att ha startat några trådar här om tex vilken mat som håller sig bäst i en skolväska,vad man ska tänka på att packa ner i sin skolväska och vilken outfit man ska ha första skoldagen så har jag kommit fram till att man ska ha macka med sig och vatten, ha ett pennskrin innehållande sudd,penna,linjal och pennväsare och mensskyd och nycklar och hörlurar och sin mobil , sen ska man ha på sig en t shirt, luvtröja och jeans och ett par snygga skor (inte högklackat för det e inte snyggt), tror inte jag har glömt nåt


   
Citera
Ämnesstartare

Skriv om ni kommer på något mer viktigt som jag glömt


   
SvaraCitera

Vad börjar du för klass?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:
Vad börjar du för klass?

Jag börjar 6an så sista året i mellanstadiet och första året med betyg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just det förresten jag har en mörkblå fjällrävenkånken som skolväska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ingen skriva nåt


   
SvaraCitera

pommes045:
Kan ingen skriva nåt

De blir bra .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:

De blir bra .

Ok bra


   
SvaraCitera
Cobrak

pommes045:

Jag börjar 6an så sista året i mellanstadiet och första året med betyg

Vi hade betyg i 6:an, men det skiljer sig kanske åt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

Vi hade betyg i 6:an, men det skiljer sig kanske åt.

Ja vi ska med ha betyg i 6an


   
SvaraCitera

pommes045:
Just det förresten jag har en mörkblå fjällrävenkånken som skolväska

Den kan du ha tills du tar studenten Hjärta Jag och min svarta kånken är fortfarande ett radarpar Hjärta


   
SvaraCitera
Cobrak

pommes045:

Ja vi ska med ha betyg i 6an

Det var jag som slarvläste bara. Uppfattade det som att du skulle sluta 6:an och få betyg i 7:an, det var därför jag blev förvirrad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KycklingKalkon:

Den kan du ha tills du tar studenten Hjärta Jag och min svarta kånken är fortfarande ett radarpar Hjärta

Det låter braHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

Det var jag som slarvläste bara. Uppfattade det som att du skulle sluta 6:an och få betyg i 7:an, det var därför jag blev förvirrad.

Jaha okej Glad


   
SvaraCitera
Cobrak

KycklingKalkon:

Den kan du ha tills du tar studenten Hjärta Jag och min svarta kånken är fortfarande ett radarpar Hjärta

De är fanzy panzy sweet och håller länge. Man kan stirra på de dag ut och dag in och de är fortfarande lika mycket skönhet igår som idag. Cool


   
SvaraCitera