Aviseringar
Rensa alla

Sitter eller står du i dushen?


PinkPsycho:

Står upp (Du röstade på detta alternativ)

Är väl smidigare att tvåla in sig/schamponera håret stående?


   
SvaraCitera

nej ja gligger i sängen lol[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

PinkPsycho:

Står upp (Du röstade på detta alternativ)

går mycket snabbare att springa iväg när tjejerna får syn på en med filmkameran om man står upp[smile]


   
SvaraCitera

PinkPsycho:

Står upp (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Jag växlar. Om jag full/bakis händer det att jag lägger mig ner en stund också. Särskilt trevligt är det om min kropp täcker för lite av golvbrunnen så att det blir någon centimeter vatten i hela duschen. Kan man ligga där och plaska lite.


   
SvaraCitera

PinkPsycho:

Olika (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

PinkPsycho:

Olika (Du röstade på detta alternativ)

Beror på hur länge jag duschar.
Duschar jag länge brukar jag sätta mig ned en stund.


   
SvaraCitera

Nja jag ligger på duschgolvet i fosterställning och vaggar fram och tillbaka under kraftiga gråtattacker... Men idol slutar nog om några månader trots allt...


   
SvaraCitera

PinkPsycho:

Olika (Du röstade på detta alternativ)

Vi har ju badkar, så det blir liksom enklast att sitta. I vanlig dusch står jag dock alltid.


   
SvaraCitera

PinkPsycho:

Står upp (Du röstade på detta alternativ)

Har väl hänt nångång att jag suttit men dom gånger kan jag räkna med fem fingrar.


   
SvaraCitera

Jag kör The Asian Squat i duschen.

Image


   
SvaraCitera

Står upp (Du röstade på detta alternativ)

Att man sitter får mig att tänka på nån tjej som sitter i ett hörn och duschar av sig skammen efter nån misshandel/våldtäkt/någon sagt något elakt om hennes frisyr. Det låter sjukt jobbigt att duscha när man sitter, man sitter ju i all skit man duschar av sig typ...


   
SvaraCitera

shajjn:

Jag kör The Asian Squat i duschen.

Fan va kul klipp [bigsmile]


   
SvaraCitera

STÅR UPP!!!!!!!![badgrin][badgrin][badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera

PinkPsycho:

Står upp (Du röstade på detta alternativ)

Mitt badkar är så äckligt.


   
SvaraCitera