Aviseringar
Rensa alla

Sitter med hönsmens i ansiktet


Ämnesstartare

Recept:
1 äggula
Häll i lite honung
En nypa havregryn

Blanda

Sätt i ansiktet

Låt verka i tjugo min


   
Citera
Ämnesstartare

Tog det som blev över och gjorde en handskrubb nu är de lena som en babys arsle så det kan ni göra med det som blir över.


   
SvaraCitera

äckligt

usch

50 i minus i " respekt" för dig nu, angelice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

äckligt

usch

50 i minus i " respekt" för dig nu, angelice

de va inte jag so mköpte äggen så tat lugnt


   
SvaraCitera

Angelize:

de va inte jag so mköpte äggen så tat lugnt

ok ska försöka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

ok ska försöka

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera

går dåligt illa ska duscha av mig vreden o bli en ny människa med en ny ren obefleckad själ i mitt bröst bakom revbenen

på åter seende peace


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

går dåligt illa ska duscha av mig vreden o bli en ny människa med en ny ren obefleckad själ i mitt bröst bakom revbenen

på åter seende peace

ska också duscha avv hår inpacknin o höns menz men inte fören tjuge i 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde studera möjligheterna att kompilera dina trådar med visdom/whatever till typ en bok snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Du borde studera möjligheterna att kompilera dina trådar med visdom/whatever till typ en bok snart.

Jag ska skriva många böcker i mitt liv. De här skönhetsvisdomarna kanske inte platsar i en bok, men de kommer att platsa i min framtida skönhetsspalt eller skönhetstidning!

Vem vet, jag kanske redan skriver en bok?

Hell yeah!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min tumnagel gick av. [cry] Var tvungen att klippa och fila alla korta. [cry] Men det är ok, det är snyggt med korta naglar... OM DE HAR FÄRG PÅ SIG!!! ROSA PÄRL SHIMER BLIR DET IDAG!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag ska skriva många böcker i mitt liv.

Ah vilka genrer tänker du dig att du ska väcka nytt liv i?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har varken ägg eller hnung[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Ah vilka genrer tänker du dig att du ska väcka nytt liv i?

Skräck känns lockande just nu. Övernaturligt, du vet. Och lite romans på det. Jag har massa idéer i min hjärna. Jag vill skapa en ny värld i min bok så de blir så kända som Harry Potter och Twilight. [badgrin]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nää asså jag vill skriva massa olika bööcker inte stick 2 one subject!!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fast noveller e skojigare... Jag gilalr o skriva noveller i paulo coelho stuk han e min inspiration..................

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

nu ska jag skölja av hönsmensen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Men det är ok, det är snyggt med korta naglar...

de är det! långa naglar är bara läskigt ibland, ser ut typ som freddy kruger eller en häxa[sad]


   
SvaraCitera