Aviseringar
Rensa alla

sitter o e förkyld


Ämnesstartare

kommentar(er)*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

hahaha, avregga jag mig inte i samma veva? Fast du har en poäng, tänkte radera dina kommentarer men orka inte

jag kommer inte ihåg mina kommentarer [sad]

är det inte rätt mycket skitsamma ifall du är förkyld eller inte? du är ändå arbetslös och sitter framför datorn större delen av dagen. [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

nån måste ju pyssla om mig [blush]

Äh... [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag kommer inte ihåg mina kommentarer

tror typ att du skrev nått om att jag såg konstig ut, kommer inte ihåg exakt men tror det var nått sånt.

iosib:

du är ändå arbetslös

deltids arbetslös, men största tiden ja. betalar dock inkomstskatt på pengar genererade på ränta. fast en sån sits lär väl du aldrig få uppleva [cool]

iosib:

sitter framför datorn större delen av dagen.

beror på. är oxå ganska sjuk, har fyra döda tänder så måste till tandläkarn en del. sedan har jag ju min skolios. stuka benet för nån månad sen o verkar inte vilja läka ordentligt så tror det är ngn gammal fotbollsskada som spökar. vi får se vad läkarn säger [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istäcke:

Äh...

du kan få pyssla om mig sen [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

du kan få pyssla om mig sen [wink]

Jag är ju ganska krasslig själv. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istäcke:

Jag är ju ganska krasslig själv.

får du väl iosib pyssla om dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

betalar dock inkomstskatt på pengar genererade på ränta.

[tired]

Roslagsvatten AB:

beror på. är oxå ganska sjuk, har fyra döda tänder så måste till tandläkarn en del. sedan har jag ju min skolios. stuka benet för nån månad sen o verkar inte vilja läka ordentligt så tror det är ngn gammal fotbollsskada som spökar. vi får se vad läkarn säger

haha! missbildade jävel. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

haha! missbildade jävel.

äh, jag är snygg, klagar inte [cool]

iosib:

[tired]

hahahahaha, pwned [cool] Dold text: okej jag överdriver med mina elakheter men kom igen vafan, jag är förkyld [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

äh, jag är snygg, klagar inte [cool]

tycker också om dig [blush]:

Image

Roslagsvatten AB:

Dold text:

jag tyckte inte att det var elakt, men att säga något sånt är som att skryta över hur många människor man har rånat. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag tyckte inte att det var elakt, men att säga något sånt är som att skryta över hur många människor man har rånat.

behöver mina pengar, alltid nån jävel som sparkar ner mitt staket o ropar att jag inte ska hålla packet ute [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

behöver mina pengar, alltid nån jävel som sparkar ner mitt staket o ropar att jag inte ska hålla packet ute [shake]

det var ett stängsel och jag välte det bara. [mad]

dessutom så föll det rakt på mitt huvud. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera