Aviseringar
Rensa alla

Sitter o syr knapphål


Paseo
Ämnesstartare

här är en söt bild där man verkligen ser hur liten maskinen är [love]
Image


   
SvaraCitera

duktig du är!
var lilla maskinen dyr?


   
SvaraCitera
Paseo

   
SvaraCitera

Paseo:

http://viewitem.eim.ebay.se/New-Portable-Useful-Mini-Sewing-Machi​ne-/261048076

åhå! det var ju billigt. är det bra kvalité på den?


   
SvaraCitera

Paseo:

ja detta projekt är väl inte en så bra reklam för mitt syande då iofs eftersom det är ett hemskt tyg jag fått att jobba med. det skulle vara en golvlång, mycket lös klänning som går att öppna om man vill, dvs knäppning längs hela framsidan. armarna skulle vara som ett stort hål med lite tyg så går ner efter axlarna plus små, små resår just i bägge sidorna av midjan

Åh, verkar vara ett härligt plagg att ha på sig. Blev extra fint med spetsen.. och sådana där ärmar och en massa knappar ååå! Typ avgudar dig och dina syskills nu. [blush][love]

Paseo:

awwww min lilla söta molly kom med på ett hörn också [love][love][love][love]

Söt! Visste inte att du har barn ?!


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

isola:

åhå! det var ju billigt. är det bra kvalité på den?

ja absolut [smile] har sytt hela klänningen ovan med den! det är ju bara det då att man bara kan sy just raksöm. har inte testat något annat än enkelsöm men tänker att det borde gå att sätta en tvillingnål på den eftersom det är en helt vanlig fot på.


   
SvaraCitera

Paseo:

ja absolut [smile] har sytt hela klänningen ovan med den! det är ju bara det då att man bara kan sy just raksöm. har inte testat något annat än enkelsöm men tänker att det borde gå att sätta en tvillingnål på den eftersom det är en helt vanlig fot på.

är det lätt att trä tråden på den? det är det värsta jag vet med symaskiner! vet aldrig hur den där jäkla tråden ska ligga rätt genom den där labyrinten


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

MissAnox:

Åh, verkar vara ett härligt plagg att ha på sig. Blev extra fint med spetsen.. och sådana där ärmar och en massa knappar ååå! Typ avgudar dig och dina syskills nu. [blush][love]

haha gu tack [blush] jag ser mest fortfarande ba det där gräsliga tyget hon gav mig hihi.

MissAnox:

Söt! Visste inte att du har barn ?!

det är egentligen min systers barn... hon har fött henne, försörjer henne och tar hand om henne å så... men jag tycker hon är min i hemlighet hihi [love][love][love]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

isola:

är det lätt att trä tråden på den? det är det värsta jag vet med symaskiner! vet aldrig hur den där jäkla tråden ska ligga rätt genom den där labyrinten

ja det är en utav de stora fördelarna!!! min gamla maskin är fortfarande efter alla år jag använt den ett mysterium... men minimaskinen är superenkel och det finns pilar for dummies också. samt man får den färdigträdd i förpackningen så man kan se ååhhh den är så bra!!!!

så här ser min gamla ut hihi
Image
ja den är ju bra å så men fick se en gammal reklam där det stod att "alla kan sy med husqvarna automatic" men det stämmer INTE. den är hemskt onödigt avancerad uuhhhh å stentung


   
SvaraCitera
penja

jag blev fan sugen på att sy. undra om jag ska det. ndra vad jag ska sy. hmmmm


   
SvaraCitera

Paseo:

men det stämmer INTE. den är hemskt onödigt avancerad uuhhhh å stentung

en sådan har min farmor också. hon släpar ned den till köket när hon ska sy.

blir jättesugen på den lilla maskinen nu! betalade du med paypal?


   
SvaraCitera
penja

idéer?


   
SvaraCitera
penja

oj, de hamnade på förra sidan!

idéer på vad jag kan sy ikväll?


   
SvaraCitera

Paseo:

det är egentligen min systers barn... hon har fött henne, försörjer henne och tar hand om henne å så... men jag tycker hon är min i hemlighet hihi [love][love][love]

Haha, okej.[y] Förstår att du känner så.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

isola:

hon släpar ned den till köket när hon ska sy.

huuueee jag lider med henne </3
min mormor ärvde maskinen av sin mamma men när hon blev gammal gav hon den till mig å köpte en modern pga hon klarade inte av att kånka runt på den stackarn.

isola:

betalade du med paypal?

japp supersäkert å superenkelt köp


   
SvaraCitera