Aviseringar
Rensa alla

sitter och försöker ta livet av mig


Ämnesstartare

Blivande_japan:

om detta nu inte mot all förmodan är en tråd av ett troll så skärp dig och sluta med det du håller på med.

Att säga till en uppenbarligen mentalt instabil person att skärpa sig är en av de värsta saker som man kan säga.
Så vill du hjälpa till, bara gå.


   
SvaraCitera

Är det någon som vet vem denna användare är? Skicka namn och adress isf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är hon offline? försökt skriva pm osv men verkar inte hända mycket på den fronten...


   
SvaraCitera

szfgjdf:

skriva pm osv men verkar inte hä

Ja hon är online, som sagt är det ingen som känner henne?


   
SvaraCitera

Du kommer antagligen förblöda men det kommer ta ett bra tag, var stark ikväll fina du, var rättvis mot dig själv och kontakta ambulans istället. Känns det jobbigt så lägger du ut din adress så ska nog någon här kunna göra det åt dig.


   
SvaraCitera

Eller så ber vi admins vidarebefodra dina uppgifter till polis, någon här som kan citera hit dem? Har ingen koll på vilka som är aktiva längre.


   
SvaraCitera

fukän åmåel:

Har du någon hemma hos dig nu? Vad har hänt idag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hoppas att det kommer att gå bra för ts ikväll [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hoppas att det kommer att gå bra för ts ikväll [love]


   
SvaraCitera

szfgjdf:

Att säga till en uppenbarligen mentalt instabil person att skärpa sig är en av de värsta saker som man kan säga.

jasså du


   
SvaraCitera

inte lätt att lyckas med det där inte


   
SvaraCitera

Ring genast 112, det här kommer inte att sluta väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jasså du

patetiska människa. gör oss en tjänst och ta ditt liv.


   
SvaraCitera

szfgjdf:

patetiska människa. gör oss en tjänst och ta ditt liv.

Du kallar mig patetisk i samma mening som du uppmanar mig att ta livet av mig..?
[rolleyes]

Jag tycker nog det är mer patetiskt att uppmana folk att ta sina liv än att säga åt folk att sluta försöka ta sina liv.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Du kallar mig patetisk i samma mening som du uppmanar mig att ta livet av mig..?

kan ni inte fortsätta pajkastningen via pm?
(ja, håller med om att det är mkt otrevligt att uppmuntra dig att ta ditt liv, men inget av det är relevant för tråden tycker jag)


   
SvaraCitera