Aviseringar
Rensa alla

sizen ska ju inte spela nån roll, men vad fan...


Ämnesstartare

...det är ju så jävla jobbigt o ha liten kuk när man ska pippa. enda gången som jag riktigt känt mig manlig och det "gått bra" när jag haft sex så var det med en liten och smal tjej. problemet är att jag aldrig får sådana tjejer, dom verkar inte attraheras av mig. istället hamnar jag alltid med ganska tjocka brudar för det är dom enda som är trevliga och är intresserade av mig. dock tycker jag inte att jag ser ut som ett stolpskott och jag tror inte jag har en sån tråkig personlighet då jag hela tiden göra nya saker, provar på nya jobb, utbildningar, reser, har intressen m.m. jag är ganska kort (runt 1.70) och jag känner mig så himla liten och omanlig i sängen när jag är med en tjej som är mullig. det går ju fan skitdåligt när man ska ha sex, man kan inte variera sig nåt med ställningar och den bara åker ur och fan jag tycker bara sex är jobbigt nu faktiskt.

det blir inte heller bättre av att t.ex. tjejkompisar som slänger ur sig saker som "han var så kass i sängen, han hade liten kuk" eller "guud vad skönt det var han var stor och hård". top of the all så måste man ju ha kondom nuförtiden om man inte vill ha ångest i veckor efteråt och få en uppsjö av sjukdomar. inte nog med att den är liten från början, när man har kondom stryps den ju och är inte alls lika hård.


   
Citera

adde:

när man har kondom stryps den ju och är inte alls lika hård.

Eh? Testa tunnare kondomer isf.

Förövrigt så får du helt enkelt öva på din teknik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jadu det finns andra sätt att stimulera en kvinna än bara genom penetration. Kompensera därefter. Kvinnor är mycket mer komplicerade än män i sängen.


   
SvaraCitera

Ayt, så det känns okej när du väl har sex med tjejen, men såhär efteråt låter det ju knappast som att det verkligen var en bra idé. Jag menar, om du känner dig dåligt och shit. Kanske bättre att låta bli de tjejerna du pratar om?

Sen det här med att den åker ur det gör den typ alltid när man inte är van vid sin partner. Man rör sig i otakt, vet inte precis hur långt in man är hela tiden osv.
Men jag förstår dig. Skulle aldrig klara av att ha sex med en tjej som väger mer än mig (och jag väger ändå bara 63 kg.)

För övrigt tror jag du har fått bilden om vad som är bra och manligt sexuellt sett lite väl hårt inpräntad. Som många andra idag... Men jag tror att grunden till problemet ligger i att du har mindrevärdeskomplex.
Jag tror du skulle må bra av att ha en stabil partner som du verkligen litar på, i alla fall ett tag, och som det verkligen känns schysst med.

Tror inte det finns någon snabb lösning på problemet, tyvärr.


   
SvaraCitera

Använd händer och tunga så kommer tjejen tycka det är så jävla mycket skönare än att få en åderpåle i köttgrottan!

Hur liten kuk snackar vi? Om den ligger runt normal 15 cm ska det inte vara några problem att stimulera en tjej. Doggystyle är ju fördelaktig för mindre utrustade killar. Eller missionären med en kudde under tjejens rumpa.

Prova dig fram, ge inte upp![smile]


   
SvaraCitera

Raptor:

Skulle aldrig klara av att ha sex med en tjej som väger mer än mig (och jag väger ändå bara 63 kg.)

What? Varför inte?[tard]


   
SvaraCitera

Fixxxer:

What? Varför inte?[tard]

Känns bara... fel på nå vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack för svaren.

Raptor:

Kanske bättre att låta bli de tjejerna du pratar om?

ja fast jag får ju bara mulliga tjejer, de små söta verkar bara vara attraherade av hunkar. iaf inte av mig.

Fixxxer:

Hur liten kuk snackar vi? Om den ligger runt normal 15 cm ska det inte vara några problem att stimulera en tjej. Doggystyle är ju fördelaktig för mindre utrustade killar. Eller missionären med en kudde under tjejens rumpa.

jo det är sant fast jag känner mig fortfarande så omanlig och otillräcklig. jag vill kunna liksom lyfta henne och sånt. gillar lite ibland att dominera och då passar det inte om man är mindre än tjejen. den är kanske runt 12-13 skulle jag tippa, mätte nån gång när jag var yngre och full och då var den nåt sånt.


   
SvaraCitera

adde:

ja fast jag får ju bara mulliga tjejer, de små söta verkar bara vara attraherade av hunkar. iaf inte av mig.

Jag tror knappast att det är någon slags regel som gäller alla...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera