Aviseringar
Rensa alla

Sj portätt


Ämnesstartare

Jonnybravo91:

DU MÅSTE HA FAVORITER DIN FÖRBANNADE KOMMUNIST [mad]

Gud nej nu missförstår du mig. Om jag ska säga mina favoriter efter svar så säger jag denna lista:

1 Capture
2 Matilda1988
3 mopsen
4 Tickstart
5 Chickfactor
6 Jonnybravo91
7 jaffa88

Detta visar jag genom att ge olika sorters svar, olika text, till olika personer som skrivit olika inlägg. Om jag gillar mycket kanske jag skriver mycket text, eller snäll text. Om jag tycker att det var ett dåligt svar så kanske jag skriver "Oj. [crazy]". Jag är ingen kommunist, jag är bara en person som ville göra lite snällhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KÄR I DIG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Jag är ingen kommunist, jag är bara en person som ville göra lite snällhet.

Whatever you say, Blev ändå glad över att inte vara sist! [party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Jag utvärderade ditt verk. [cool]

Jaha. Tack. [smile]

GHurt:

Fin hy

Min hy är min främsta fördel när jag fightas och debatterar om olika ämnen när det gäller utseende. Glad att du la märke till det.

Capture:

Du har all rätt att vara stolt över ditt verk! Självporträttet har ett starkt budskap som verkligen får betraktaren att tänka till. Du visar att det inte alltid handlar om att vara snygg, utan att det handlar om att visa sitt rätta jag, oavsett om det är fult eller vackert!

Ja, precis vad jag tänkte!

Många som gör Sj porträtt tänker att det handlar om att göra en stor fördel av sitt utseende. Men ofta är det mer intressant att se på något som inte verkligen är Perfekt.


   
SvaraCitera

ennie:

Min hy är min främsta fördel när jag fightas och debatterar om olika ämnen när det gäller utseende. Glad att du la märke till det.

Inget undgår mig.


   
SvaraCitera

ennie:

Ja, precis vad jag tänkte!

Många som gör Sj porträtt tänker att det handlar om att göra en stor fördel av sitt utseende. Men ofta är det mer intressant att se på något som inte verkligen är Perfekt.

Åh, vi tänker så lika! När en konstnär målar ett självporträtt där han försöker förbättra sitt utseende och ta bort intressanta skavanker lämnas bilden utan själ - utan hjärta! En ärlig bild utan lögner ger så mycket mer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Väldigt fint.

tack tycker du man ser att det e jag? lite iaf??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra jobbat, ennie [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

KÄR I DIG

[blush]!

Jonnybravo91:

Whatever you say, Blev ändå glad över att inte vara sist! [party][party]

[wink]

GHurt:

Inget undgår mig.

[wink]

Capture:

Åh, vi tänker så lika! När en konstnär målar ett självporträtt där han försöker förbättra sitt utseende och ta bort intressanta skavanker lämnas bilden utan själ - utan hjärta! En ärlig bild utan lögner ger så mycket mer!

[bigsmile] Ja.

Matilda1988:

tack tycker du man ser att det e jag? lite iaf??

Mm jag skulle nog se det iaf.... om jag inte visste vissa delar i ansiktet är väldigt likt.

Oväntad:

Bra jobbat, ennie [y]

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej enie ja tkr du ritar väldigt bra o man ser att d e du, lik iaf d bilder jah har sett på dig, mycket likt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera