Aviseringar
Rensa alla

Själv hemma


Gör vad du vill hela tiden.


   
SvaraCitera
loita

ClosingTime:

euw

du är euw om du tycker de är äckligt... de är väll som vilken jävla säng som helst. tycker de är mer äckligt att lägga sig i kompisarnas sängar med deras gamla sängkläder än en ny bäddad säng som tillhör ens förälder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Varför skaffa häst, när man kan skaffa en Flodhäst!

dom måste ha vatten ju, fail, annars kan man alltid ha en pool inomhus [bigsmile]


   
SvaraCitera
loita

Harpyja:

Why, oh why?

jag får för mig att jag ska bli mördad om jag sover i min säng när jag är ensam hemma [n] och som jag sa tidigare tycker inte min pappas nybäddade säng är de minst äckligt att sova i [rolleyes]


   
SvaraCitera

Slashy:

dom måste ha vatten ju, fail,

Neh, lägg den i badkaret bara, spelar roll om det inte får plats så bra [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Neh, lägg den i badkaret bara, spelar roll om det inte får plats så bra

bra idé, du är ett geni [cheers]


   
SvaraCitera

Slashy:

bra idé, du är ett geni [cheers]

I know [cool]


   
SvaraCitera

loita:

jag får för mig att jag ska bli mördad om jag sover i min säng när jag är ensam hemma och som jag sa tidigare tycker inte min pappas nybäddade säng är de minst äckligt att sova i

Jo men det är väl bra att känna sig säker. Jag skulle aldrig lägga mig i min pappas säng men alla är väl olika[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

tycker de är mer äckligt att lägga sig i kompisarnas sängar med deras gamla sängkläder än en ny bäddad säng som tillhör ens förälder

Beror ju på om kompisen är sexig eller inte [no-no]


   
SvaraCitera

Nåja, tillbaka till frågan; Dra någon originell lögn, typ: "Min farsa fick ett vredesutbrott och slet sönder min läxa"


   
SvaraCitera

Ops fel xD


   
SvaraCitera
loita

Harpyja:

Jo men det är väl bra att känna sig säker. Jag skulle aldrig lägga mig i min pappas säng men alla är väl olika

jupp de e väll så... skulle aldrig dock sova i hans säng utan att bädda om den, sen har jag även mina kuddar och täcken ^^'

ClosingTime:

Beror ju på om kompisen är sexig eller inte

din feta svettiga killkompis


   
SvaraCitera
loita

Rejmond D Röjter:

Nåja, tillbaka till frågan; Dra någon originell lögn, typ: "Min farsa fick ett vredesutbrott och slet sönder min läxa"

klant [love]


   
SvaraCitera

loita:

klant [love]

Morgontrött [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

din feta svettiga killkompis

Du känner honom med?


   
SvaraCitera