Aviseringar
Rensa alla

Självförtroende.


Ämnesstartare

Hur får man bra självförtroende? Behöver verkligen jobba på det, går hos BUP men det hjälper inte. Har gått i en självkänsla grupp, men det funkade inte heller. Jag är inte ful, tjock, dum eller nåt sånt, jag är älskad och får många komplimanger men ändå känner jag mig som en utsött hela tiden. Kan aldrig känna mig nöjd över mig själv. Ville gärna få den där kicken man får som säger "Wow... Du är sexy as hell och kan göra vad som helst!". Har ni några tips? Allt är välkommet ! 


   
Citera

   
SvaraCitera

Wow... Du är sexy as hell och kan göra vad som helst!HjärtaHjärta


   
SvaraCitera
GraGo

Börja gå på gym, känslan efter ett pass är så jävla bra.


   
SvaraCitera

För mig hjälper ingenting iaf. Jag är sämst och jag vet om det.


   
SvaraCitera

Gör som mig, börja mma eller nån annan kampsport och skapa upp ett självförtroende och lägg alla till sömns som försöker ta ner de!


   
SvaraCitera
Kudhos

Du kanske har lite höga förväntningar på vad som ger högre självförtroende(Hur ofta hör man folk säga "Du e sexy as hell" anyway?). Du får ju högre självförtroende om du tar åt dig komplimangerna du får och du börjar se dig själv som den duktiga människan du är. 


   
SvaraCitera

själv sluta jag bry mig för flera år sen.... känns inte logist 

if you not are who you are then who the fuck are you. 

                 trevor phillips 


   
SvaraCitera

Vet du vad, jag har faktist märkt att genom att göra något som är tråkigt eller jobbigt höjer självförtroendet, eller träna kroppen med passion.


   
SvaraCitera

För mig funkar det att ösa ur mig alla förolämpningar jag kan komma på om hur jag är och ser ut. Sedan samlar jag dom alla i en mental burk och hoppar på dom i sinnet. Sen kollar jag mig i spegeln och säger att jag är vacker, för jag vet ju det, jag är vacker precis som alla andra. Så varför förneka det?


   
SvaraCitera

självförtroende är för mesar


   
SvaraCitera