Aviseringar
Rensa alla

Självinsikt


L Y S
Ämnesstartare

En bra självinsikt inkluderar bl a en insikt om ens egna styrkor och svagheter. 
Vad har ni för styrkor och svagheter? Det är tillåtet att bara nämna styrkor, men icke tillåtet att bara nämna svagheter. Blink 


   
Citera

Jag tänker upplyst. Jag skapar bra YouTubevideor. Jag skapar bra musik.

Det är väldigt jobbigt för mig att tänka på sex. Jag kan inte förhålla mig till det väl. Jag är besatt. Jag mår dåligt.


   
SvaraCitera

Nah asså jag har bara svagheter, allting som räknas som styrkor har liksom en negativ påverkan på min personlighet endå


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

Bananlåda: Nah asså jag har bara svagheter, allting som räknas som styrkor har liksom en negativ påverkan på min personlighet endå

Hur menar du? Har du nått exempel?


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

123fendas: Jag tänker upplyst. Jag skapar bra YouTubevideor. Jag skapar bra musik.

Tumme upp

123fendas: Det är väldigt jobbigt för mig att tänka på sex. Jag kan inte förhålla mig till det väl. Jag är besatt. Jag mår dåligt.

Hm, vet du varför det är så?


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Nah asså jag har bara svagheter, allting som räknas som styrkor har liksom en negativ påverkan på min personlighet endå

Nja alltså så ska du inte säga. Visst man kan vara bajs på det där med social samverkan och förstå sig på saker så som jag kan vara, iaf till att börja med. Men det där negativa kan försvinna och sen blir det något positivt. Tänker man negativt blir det därefter men tänker man positivt blir det bättre men man ska bejaka sina negativa sidor och lyfta fram de positiva istället. Glad


   
SvaraCitera

Jag har väl en blandning av bra och dåliga sidor. En dålig sida är att när jag kontaktar någon så gör jag det för att jag vill personen något... Men det är så jag gör.
Jag är rätt bra på att räkna matematik men all matematik är inte lätt men jag upplever ändå att jag räknar bra. Sen att det blir fel ja det är väl pga av typ konjugatregeln eller nått annat som förstör.
Jag har bäst musiksmak i hela världen, iaf om du frågar mig! Mycket glad
Jag har en extremt bra smak för spel, bättre hittar man inte någon annanstans. Cool
Folk som lär känna mig, de gillar mig. Sen vet jag inte varför men det är väl någonting med mig som bara är så jäkla bra... Det är så jag tänker tänka om mig själv för något annat vore väl fel? Glad


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe: Jag är rätt bra på att räkna matematik men all matematik är inte lätt men jag upplever ändå att jag räknar bra. Sen att det blir fel ja det är väl pga av typ konjugatregeln eller nått annat som förstör.

Självförtroendet är bra ser jag, likaså ödmjukheten. Tumme upp

Trevlig-Snubbe: Jag har bäst musiksmak i hela världen, iaf om du frågar mig! Mycket glad
Jag har en extremt bra smak för spel, bättre hittar man inte någon annanstans. Cool
Folk som lär känna mig, de gillar mig. Sen vet jag inte varför men det är väl någonting med mig som bara är så jäkla bra...

Självkänslan är också bra. Tumme upp

Trevlig-Snubbe: En dålig sida är att när jag kontaktar någon så gör jag det för att jag vill personen något... Men det är så jag gör.

Varför är detta något dåligt? Skeptisk


   
SvaraCitera

L Y S:

Hur menar du? Har du nått exempel?

Nä jag är inte tillräckligt självmedveten för nåt konkret exempel


   
SvaraCitera

L Y S:

Självförtroendet är bra ser jag, likaså ödmjukheten. Tumme upp

Ja, man är väl inte bra på allt inte! Glad

L Y S: Självkänslan är också bra. Tumme upp

Ja, det är viktigt! Party

L Y S: Varför är detta något dåligt? Skeptisk

Hm, det är kanske bara är något som jag har överanalyserat.


   
SvaraCitera

Har inga svagheterLedsenVilket... iofs kan vara en svaghet i sig?Skeptisk

Hjärta


   
SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

Storchen84: Har inga svagheter

Fast, isf säger du att du är perfekt. Blink Med svagheter menar jag saker du inte är bra på, eller saker som kan förbättras.


   
SvaraCitera

L Y S: Fast, isf säger du att du är perfekt.

Äsch inte alls, även solen har sina fläckarCoolNej men skämt åsido, ingen är perfekt. Tänker inte på mina svagheter för... jag vet inte, ser väl det som sådana som inte är relevanta. Eller nåt. Kan säkert lista några av dom om jag vill men det är inget jag gör sådär öppet var som helst med vem som helst.

Hjärta


   
SvaraCitera

123fendas:
Jag tänker upplyst. Jag skapar bra YouTubevideor. Jag skapar bra musik.

Det är väldigt jobbigt för mig att tänka på sex. Jag kan inte förhålla mig till det väl. Jag är besatt. Jag mår dåligt.

Ojoj någon är delusionalRullar ögonen


   
SvaraCitera

L Y S: Hm, vet du varför det är så?

Kanske för att jag har autism.

Dillen17:

Ojoj någon är delusionalRullar ögonen

Elak


   
SvaraCitera