Aviseringar
Rensa alla

Självmord..


Ämnesstartare

BigLover123:

känns bara att ingen tjej har vart intresserad av mig

Vet hur det känns. Men var positiv och glad så kommer det lösa sig så småningom. Pratar du med tjejer alls?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ah, utstrålar den ilskan lite grann antar jag.

Kommer du ihåg när jag tjötade om det i början? Du vet din osäkerhet osv.. påstår inte att du är osäker nu!! Men alltså sådant brukar oftast göra en osäker..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland, några från klassen antar jag men ingen av de är ens intresserad av mig tror jag....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Ja, men den som "börjar" mobbningen gör det oftast för att han själv har problem. Och i båda fallen så är det oftast inte pga att det är nåt fel på den de mobbar.

Ja, eller hmm.. Fast o andra sidan har de som varit på mig alltid haft stor umgängeskrets och varit populära.. Känner de sig hotade av mig då eller va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här meddelande fick jag idag av nån idiot...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Kommer du ihåg när jag tjötade om det i början? Du vet din osäkerhet osv.. påstår inte att du är osäker nu!! Men alltså sådant brukar oftast göra en osäker..

Ne, minns ej det. [cute] Känner mig sjukt säker & har gjort de senaste 5 åren. Har liksom övertalat mig själv om att jag är störst, bäst och vackrast! Har hjälpt mig enormt, har sån jävla självkänsla att jag skulle kunna söka upp jävlarna och döda dem.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]

Namnlös.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BigLover123:

Ibland, några från klassen antar jag men ingen av de är ens intresserad av mig tror jag....

Knappt någon i min klass gillar mig heller. [crazy] Försökte bli kompis med några tjejer men gick inte så bra. Men det kommer väl fler tillfällen. Har du börjat gymnasiet än?

S3ON:

Ja, eller hmm.. Fast o andra sidan har de som varit på mig alltid haft stor umgängeskrets och varit populära.. Känner de sig hotade av mig då eller va?

Njae de är väl osäkra eller vill verka tuffa inför deras kompisar. Det är så det brukar vara iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill omregga till BigKlöver123
<3333333

nej men du. allt det där kommer inom sinom tid. Det är bara att acceptera att saker inte alltid går ens väg utan att det är någons fel. Och om du inte hittar någon vän i klassen så är det SKITJOBBIGT; är asjobbigt och jag slutade skolan pga detta...

skolan är verkligen jobbig, de tar inte ens ordentligt tag med mobbning och sånt. jävla as
peace


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ne, minns ej det. Känner mig sjukt säker & har gjort de senaste 5 åren. Har liksom övertalat mig själv om att jag är störst, bäst och vackrast! Har hjälpt mig enormt, har sån jävla självkänsla att jag skulle kunna söka upp jävlarna och döda dem..

Hm, minns jag. Ja men som jag säger, antinge låter man ens upplevelser göra en starkare eller tvärtom. Du har gjort dem dig starkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Knappt någon i min klass gillar mig heller. Försökte bli kompis med några tjejer men gick inte så bra. Men det kommer väl fler tillfällen. Har du börjat gymnasiet än?

Ja, jag går i cybergymnasiet Inriktning Estetik och Media


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BigLover123:

Haha, och det ser han från din profilbild? Han är en tönt, anmäl bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Du har gjort dem dig starkare.

sjukaste meningen jag läst, wtf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

vill omregga till BigKlöver123<3333333nej men du. allt det där kommer inom sinom tid. Det är bara att acceptera att saker inte alltid går ens väg utan att det är någons fel. Och om du inte hittar någon vän i klassen så är det SKITJOBBIGT; är asjobbigt och jag slutade skolan pga detta...skolan är verkligen jobbig, de tar inte ens ordentligt tag med mobbning och sånt. jävla aspeace

Jag vet hur allt är, livet känns bara tomt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BigLover123:

livet känns bara tomt

Kan du testa att ringa BUP? De kommer att hjälpa dig, har cybergymnasiet som andraval med. Jag kan bli din kompis annars


   
SvaraCitera