SDniklas: Pratat med psykologer?Ja många gånger, igår blev jag släppt från att ha varit tvångsinlagd... psykologer funkar inte!
Ekin: Ja många gånger, igår blev jag släppt från att ha varit tvångsinlagd... psykologer funkar inte!Vad exakt funkar inte?
Dedu: Jag vet hur du känner, inte för att förminska dina problem eller så men undermedvetet vill du nog ha hjälp. Annars hade du inte skrivit här, det är någonting i dig som vill leva. Finns jävligt mycket negativt men många bra saker också, hitta det som får dig att känna harmoni så cheesy som det låter. Varenda liten bra sak som sovmorgon, att komma in i värme efter att ha frusit, äta när man har varit hungrig länge är sånna saker man lever för, sånt som ingen betyder mycket men gör ens dag lite bättre. Idk if this makes sense men jag som också är djupt deprimerad (jagvet att det inte gör saken bättre att säga att du inte är ensam) försöker att se det positiva/det fina i allt.Jag vet inte, livslusten är nere på 0, har försökt men nu ger jag verkligen upp, behövde bara veta om nån visste hur man gör... men ingen vill ge svar. Och sen vem vet att inte döden inte är bättre :/ alla problem försvinner iallafall ...
ellisen0009: Flytta nån annan stans svär de funkarSå lätt är det inte att flytta. Det är inte som att resa på arslet och gå på toa.
Amadeus Från Syd:sant, men att försöka leva i ingenting är inte heller så enkelt, så bäst för henne att börja fundera ut hur hon ska göra
Så lätt är det inte att flytta. Det är inte som att resa på arslet och gå på toa.
Ekin: Jag är så sjukt trött på livet, har varit djupt deprimerad i flera år nu och ska snart fylla 16. Har varken vänner eller ett liv längre.. Och det finns så mycket mer som inte fungerar. Hjälp....Du är inte ensam om detta, ta inte ditt liv för att det kommer skada så många personer som du tror inte bryr sig. Testa att göra saker som du gillar, prata med en psykolog. Men ta inte ditt liv, för det är ingen lösning. Vi finns här för dig❤️
Ekin: Jag är så sjukt trött på livet, har varit djupt deprimerad i flera år nu och ska snart fylla 16. Har varken vänner eller ett liv längre.. Och det finns så mycket mer som inte fungerar. Hjälp....Vet hur det känns har varit så långt ner så jag stog på järnvägs spåret på natten och vänta på tåget. Men är på väg upp igen sakta men säkert.
bjänen:Usch så jobbigt att höra!!
Vet hur det känns har varit så långt ner så jag stog på järnvägs spåret på natten och vänta på tåget. Men är på väg upp igen sakta men säkert.