Aviseringar
Rensa alla

Självmord och sårad...


Ämnesstartare

:/ Igår när jag kom hem från skolan vid runt 11 mådde jag skit... Tog en starköl och började dricka ^^ Vart väldigt full :O... Men sen när jag var full började jag tänka konstiga tankar och helt plötsligt skärde jag mig själv med en nål :/ Och sen tog jag ett rep och var på väg att hänga mig själv när en kille stoppade mig...
Jag berättade vad jag hade försökt med till min kille... och han vart inte så himla glad, han sa att han skulle känna sig som en mördare om jag tog självmord. Och nu vill han knappt prata med mig men han har sagt att han förlåter mig men att han vill vara själv ett tag.
Jag känner mig som en dålig människa nu efter vad jag gjort mot honom... Borde jag ha sagt vad jag försökte med eller skulle jag ha låtit bli?
Han säger att han fortfarande vill vara ihop med mig och jag vet att han aldrig skulle ljuga om det för vi har lovat varandra att tala sanning och det var just därför jag sa till honom... Men skulle jag ha låtit bli att berätta för honom?
[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
Citera

Smurfan:

Tog en starköl och började dricka ^^ Vart väldigt full :O...

Asså fyfahn du måste ha varit aspackad ju [shake]


   
SvaraCitera

dags att börja reda ut livet kanske.
Självklart skulle du inte låtit bli att berätta. Var så öppen som möjligt, i slutändan blir det bäst så. Men som sagt sök hjälp


   
SvaraCitera

[sad]*kram*

Det kommer att lösa sig, men det är bara du som kan ta dig ur skiten. Du är värd att må bra!

Jag tycker att du borde ha berättat för din kille. Jag tycker att du ska prata med någon psykolog eller liknanade. Det hjälper verkligen för många att göra de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Asså fyfahn du måste ha varit aspackad ju

Jo :/ Jag var ju det... men det är inte första gången jag gör det där med att skära och så :/ Men ja jag var skit full 🙂

OF 5:

dags att börja reda ut livet kanske

Jo, Jag ska 🙂

OF 5:

Men som sagt sök hjälp

Ska det 🙂

MissAnox:

Du är värd att må bra!

Tack ^^ Hoppas du mår bra själv 🙂

MissAnox:

borde ha berättat för din kille

Jag gjorde det :/ Han är ganska ledsen nu [cry]

MissAnox:

prata med någon psykolog

Ska antagligen börja prata med nån psykolog på bup 🙂


   
SvaraCitera

Smurfan:

Ska antagligen börja prata med nån psykolog på bup 🙂

Jätte bra! Hoppas du får någon som passar dig.


   
SvaraCitera

Smurfan:

Han är ganska ledsen nu [cry]

kämpigt :/

Smurfan:

Ska antagligen börja prata med nån psykolog på bup 🙂

Vad bra 🙂 Lycka till!!! Du klarar det.


   
SvaraCitera

håller med nemi.


   
SvaraCitera

Men lilla gumman, du måste prata med någon! Och din pappa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du måste prata med någon! Och din pappa.

Jag vill inte att han ska veta :'(

MissAnox:

kämpigt :/

Jo det är ju det 🙁

NEMI:

Jätte bra! Hoppas du får någon som passar dig

MissAnox:

Vad bra 🙂 Lycka till!!! Du klarar det

Tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du måste prata med någon! Och din pappa.

vågar inte prata med nån annan heller :'(


   
SvaraCitera

Smurfan:

Jag vill inte att han ska veta :'(

Han är din förälder och vill säkert försöka hjälpa dig. Det är sådant föräldrar är till för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske 🙁 Kanske lägger in mig på sjukhus?


   
SvaraCitera

prata med nån! sök hjälp


   
SvaraCitera

Smurfan:

Och nu vill han knappt prata med mig men han har sagt att han förlåter mig men att han vill vara själv ett tag.

Omoget reagerat av honom; han känner sig kanske maktlös inför situationen. Förstår inte vad han ska "förlåta" dig för, det är ju jävligt egocentriskt perspektiv. Om min tjej skulle försöka ta självmord skulle jag iaf ovillkorligt finnas som ett stöd för denne. Att stödja sin partner är en av de viktigaste delarna av en relation.

Smurfan:

Borde jag ha sagt vad jag försökte med eller skulle jag ha låtit bli?

Nej, det var starkt att du berättade för din kille. Försök även att berätta för den/de kompisar du litar mest på.


   
SvaraCitera