Aviseringar
Rensa alla

självmordslinjer för svergie?


Ämnesstartare

hej behöver verkligen självmordslinjer för svergie.. nu..


   
Citera

   
SvaraCitera
time
 time

Vi har också ett samarbete med Mind, deras sida hittar du här:  https://mind.se/var-hjalp/sjalvmordsupplysningen/

Just nu är Jourhavande präst och Jourhavande medmänniska öppet och du kan ringa till dem direkt. Behöver du akut hjälp, ring alltid 112. 


   
SvaraCitera

För det blir ju så mycket bättre att ligga i jorden och ruttna.... Alternativt hamna i himlen med 23 oskulder eller något sådant Galen


   
SvaraCitera
time
 time

MarcusKing:
För det blir ju så mycket bättre att ligga i jorden och ruttna.... Alternativt hamna i himlen med 23 oskulder eller något sådant Galen

Förvirrad


   
SvaraCitera

MarcusKing:
För det blir ju så mycket bättre att ligga i jorden och ruttna.... Alternativt hamna i himlen med 23 oskulder eller något sådant Galen

Fräsch kommentar att lägga när nån vill ta livet? Tror den hjälpte så mycket!!!


   
SvaraCitera

Bitterfnitter:

Fräsch kommentar att lägga när nån vill ta livet? Tror den hjälpte så mycket!!!

Jag har själv haft det så tro inte att du vet hur det känns men jag har kommit på att det endå inte kommer hjälpa..


   
SvaraCitera

MarcusKing:

Jag har själv haft det så tro inte att du vet hur det känns men jag har kommit på att det endå inte kommer hjälpa..

Jag har också haft självmordstankar så tro inte att jag inte vet. Men även om jag själv skulle ge upp på riktigt är det sista jag vill att trigga någon annan.


   
SvaraCitera