Aviseringar
Rensa alla

självmordsplaneringar


Ämnesstartare

vad bör man tänka på innan man ska dö med egen vilja?

t ex göra rent i sitt rum, slänga saker som man inte vill att anhöriga ska hitta så som dagboken. lämna tillbaka böcker till skolan och övriga grejer så.

ska man lämna kvar ett typ "brev" till sina anhöriga eller så eller typ pojkvännen?
l


   
Citera
Micki

Varför ska man dö av egen vilja när man ändå kommer dö förr eller senare? [sad]


   
SvaraCitera

Städa
Kasta saker man inte vill att anhöriga ska hitta
Tvätta sig
Säga hej då till mamma

Och ja skulle nog inte lämna ett brev, det blir mer mystiskt utan [cool][cool]


   
SvaraCitera

pallar liksom inte rensa ur datorn, känns sjukt jobbigt. får vänta ett tag till.


   
SvaraCitera

Orka bry sig. Du har ju ändå dött. Två val, lev eller dö. Tror inte dina föräldrar blir gladare av brev heller - de kommer ändå vara lika förkrossade av din död, märkta för hela sitt liv av händelsen. Prata med dem innan isåfall. Så de åtminstone förstår och får en chans att prata ur dig det hela iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kPTRRRR:

pallar liksom inte rensa ur datorn, känns sjukt jobbigt. får vänta ett tag till.

också funderat på den grejen. men tänkte om jag slår sönder datorn med en hammare typ? förstörs hårddisken då okcså typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hitta en vän?


   
SvaraCitera

sak samma [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

angel_dead:

förstörs hårddisken då okcså typ?

Fail


   
SvaraCitera

Lämna dagboken öppen på sängen så att de kan få reda på vilka dåliga föräldrar de varit som inte givit dig choklad efter maten.


   
SvaraCitera

angel_dead:

vad bör man tänka på innan man ska dö med egen vilja?

Besöka psykolog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beat:

Hitta en vän?

va ska den göra?

Ricochet:

Besöka psykolog.

varför då? hjälper dom till med sånt?


   
SvaraCitera

angel_dead:

varför då? hjälper dom till med sånt?

Vem vet? Testa!


   
SvaraCitera

angel_dead:

varför då? hjälper dom till med sånt?

Hahahahahahahaha

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ja de hjälper till att bränna dina dagböcker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Vem vet? Testa!

nja, tror inte det. känner inte att jag har nått behov över att prata om saker. känner mig helt enkelt bara likgiltig och vill göra någonting åt det. har ingen lust med nått som finns här i alla fall. tycker inte synd om mig själv eller är deprimerad utan bara är helt tom till allt.

sen vill jag innan bara ta tag i en del saker innan så jag inte lämnar ett kaos efter mig till mina anhöriga liksom.


   
SvaraCitera