Aviseringar
Rensa alla

självmordsplaneringar


angel_dead:

vad bör man tänka på innan man ska dö med egen vilja?

Använda all kredit på kreditkortet och sälja alla sina tillgångar. Sedan ge pengarna till någon som behöver dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

angel_dead:

va ska den göra?

Vadå DEN, hon eller han kan få dig må bra igen?


   
SvaraCitera

Varför vill du begå självmord? :/


   
SvaraCitera

OTROLIGT svinigt att begå självmord om man har pojkvän..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Använda all kredit på kreditkortet och sälja alla sina tillgångar. Sedan ge pengarna till någon som behöver dem.

borde iaf skänka mina böcker och filmer till sånt som sjukhus och behandlingshem.
sälja massa grejer och skänka pengarna till cancerforskning.


   
SvaraCitera

angel_dead:

känner mig helt enkelt bara likgiltig och vill göra någonting åt det. har ingen lust med nått som finns här i alla fall. tycker inte synd om mig själv eller är deprimerad utan bara är helt tom till allt.

Om du är likgiltig till allt torde du även vara likgiltig till döden; den ska alltså inte över huvud taget intressera dig. Om du väljer att begå självmord gör du det för att du är styrd av en känsla som är passionerad snarare än likgiltig. Följden av ointresse är olika grader av handlingsförlamning, så väl fysiskt som psykiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

OTROLIGT svinigt att begå självmord om man har pojkvän..

han är stabil och kan ta det. han vill att jag bara gör saker som jag vill. inte göra saker bara för att någon annan vill.

Beat:

Vadå DEN, hon eller han kan få dig må bra igen?

mår inte direkt dåligt


   
SvaraCitera

angel_dead:

han är stabil och kan ta det. han vill att jag bara gör saker som jag vill. inte göra saker bara för att någon annan vill.

Vilket jävla skitsnack, du äcklar mig, ryck upp dig förihelvete, eller gör i alla fall slut med honom några veckor innan..


   
SvaraCitera

angel_dead:

borde iaf skänka mina böcker och filmer till sånt som sjukhus och behandlingshem.
sälja massa grejer och skänka pengarna till cancerforskning.

Enjoy.

Sedan så måste du inse att du inte kan vara så självisk att du kan ta ditt eget liv. Efter det så går du utomhus och inser att världen är väldigt vacker. Sedan så kommer du fram till att du ska vara jävligt tacksam för att du lever, oavsett hur ditt liv ser ut. Hade säkert varit värre att bo i Bangladesh och jobba 20h om dygnet bara för att få lite mat. Var tacksam din själviska sate.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Gör som ​Budd Dwyer *obs stötande*

[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Efter det så går du utomhus och inser att världen är väldigt vacker

mm världen e så otroligt vacker ja.


   
SvaraCitera

Cobrastyle:

[censur]

Det var en hängiven politiker det [censur]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Det var en hängiven politiker det [censur]

Fyfan vad ekligt!


   
SvaraCitera

Stackars din pojkvän..[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Stackars din pojkvän..

han e stabil så. sen så e det ju lika synd om honom nu iaf


   
SvaraCitera