Aviseringar
Rensa alla

Självmordstankar


Ämnesstartare

Hej jag mår mycket dåligt och vill inte leva längre jag orkar inte längre snart ger jag upp 
jag hatar alla folk som mobbad mig 
jag vill bara dö 
jag börjar hata mig själv Gråter
orkar inte mer verkligen 
jag försökte ta livet två gånger o jag lyckas inte med det 
jag har tackat nej till hjälp av vård 


   
Citera

The boy 16:
Hej jag mår mycket dåligt och vill inte leva längre jag orkar inte längre snart ger jag upp 
jag hatar alla folk som mobbad mig 
jag vill bara dö 
jag börjar hata mig själv Gråter
orkar inte mer verkligen 
jag försökte ta livet två gånger o jag lyckas inte med det 
jag har tackat nej till hjälp av vård 

❤️❤️ du är inte ensam, mobbning är hämskt jag vet de. Men försök tänka possetivt. Jag antar att du har sommarlov ny så fokusera på att ha kul, du kan dm mig om du vill skriva:)


   
SvaraCitera

Du är inte ensam, jag lovar dig!!
De som mobbar dig själva mår väldigt dåligt, för en person som mobbar och gör illa till någon kan inte bli en positiv människa som mår bra.
Ber dig försök att koncentrera sig på någonting annat.
Du är väldigt fin och duktigt och du kan klara det, visa SIG själv och de andra att du är stark och kan ta hand om dig❤️❤️
Om det så finns jag här! 


   
SvaraCitera

Kompis, Mobbare är små äckliga saker du får inte låta dom trycka ner dig.. Hitta något roligt att göra Spela eller vad som helst som får dig att inte tänka på skit... Pm mig om du vill snacka 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamilla:
Du är inte ensam, jag lovar dig!!
De som mobbar dig själva mår väldigt dåligt, för en person som mobbar och gör illa till någon kan inte bli en positiv människa som mår bra.
Ber dig försök att koncentrera sig på någonting annat.
Du är väldigt fin och duktigt och du kan klara det, visa SIG själv och de andra att du är stark och kan ta hand om dig❤️❤️
Om det så finns jag här! 

Vad roligt o höra så fina ord 
tack ❤


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonymamjag:

❤️❤️ du är inte ensam, mobbning är hämskt jag vet de. Men försök tänka possetivt. Jag antar att du har sommarlov ny så fokusera på att ha kul, du kan dm mig om du vill skriva:)

Tack så mycket 
men verkligen är jag ensam 
o du kan aldrig markera att jag mår dåligt 
jag försöker vara positiv på ut sidan bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennisz99:
Kompis, Mobbare är små äckliga saker du får inte låta dom trycka ner dig.. Hitta något roligt att göra Spela eller vad som helst som får dig att inte tänka på skit... Pm mig om du vill snacka 🙂 

Tack så mycket 
Du e snälla kille/tjej
vad roligt att det finns bra folk som förstår andras känslor .


   
SvaraCitera