Aviseringar
Rensa alla

Sjuk, prov i skolan


Ämnesstartare

Nu har jag varit sjuk i snart en hel vecka, först hade jag 39,5 grader, nu så har jag bara 37,8 grader feber och är väldigt trött.

Det är nåt virus som inte vill ur, och bara är störande.

Det är bara det att jag hade 2 prov i skolan den här veckan, och har 3st nästa.... Jag klarar inte det härGråter

Jag orkar knappt plugga nåt här hemma, och spanskaprovet nesta vecka är sjukt stort, och jag kommer knappt ihåg någonting.
De jag hade den här veckan skulle jag nog kunna få c på utan att behöva plugga något extra på, vilket är mer än okej.
Resten pluggar jag på 2 dagar.

Men hur ska jag få ihop det här?Gråter Hatar det här.

Man blir ju bara stressad!


   
Citera

Plugga så mycket du orkar. Gör också en prioriteringslista så du vet vad du ska lägga fokus på. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Plugga så mycket du orkar. 

Vet inte om jag orkar nåt, och vad, jag blir bara stressad och får ångest


   
SvaraCitera

vilken årskurs går du i?? om du är jätteung så kan du bara skita i det för betygen är inte särskilt viktiga egentligen förrens typ 9+


   
SvaraCitera
Jonte9

crazycatwoman:
vilken årskurs går du i?? om du är jätteung så kan du bara skita i det för betygen är inte särskilt viktiga egentligen förrens typ 9+

Whaaaaaaaaaat


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Kan dina vårdnadshavare(i regel ens föräldrar, men kan vara annan pga omständigheter) kanske kontakta studievägledaren eller rektorn? Det ska gå att lösa på något sätt.


   
SvaraCitera

Jonte9:

Whaaaaaaaaaat

vad? det är sant ju 🙂 jag pluggade ihjäl mig i 7:an trots att det inte hjälpt mig nånting nu i efterhand. Menade bara att han/hon inte behövde känna sån ångest då det inte behöver vara så stor grej egentligen 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:
Nu har jag varit sjuk i snart en hel vecka, först hade jag 39,5 grader, nu så har jag bara 37,8 grader feber och är väldigt trött.

Det är nåt virus som inte vill ur, och bara är störande.

Det är bara det att jag hade 2 prov i skolan den här veckan, och har 3st nästa.... Jag klarar inte det härGråter

Jag orkar knappt plugga nåt här hemma, och spanskaprovet nesta vecka är sjukt stort, och jag kommer knappt ihåg någonting.
De jag hade den här veckan skulle jag nog kunna få c på utan att behöva plugga något extra på, vilket är mer än okej.
Resten pluggar jag på 2 dagar.

Men hur ska jag få ihop det här?Gråter Hatar det här.

Man blir ju bara stressad!

Föreslår att du kontaktar lärarna i ämnena och förklarar för dem hur det ligger till! De borde kunna lösa det här för dig eftersom du visar att du verkligen vill till skillnad från andra som skiter i allt vid motgång. :))

Det ordnar sig, försök att ta det lugnt och lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crazycatwoman:
vilken årskurs går du i?? om du är jätteung så kan du bara skita i det för betygen är inte särskilt viktiga egentligen förrens typ 9+

Jag går i 7:an

S3ON:

Föreslår att du kontaktar lärarna i ämnena och förklarar för dem hur det ligger till! De borde kunna lösa det här för dig eftersom du visar att du verkligen vill till skillnad från andra som skiter i allt vid motgång. :))

Det ordnar sig, försök att ta det lugnt och lycka till!

Jag tror jag kan gå till skolan på måndag, då jag är bättre idag, så jag hoppas att det löser sig.


   
SvaraCitera