Aviseringar
Rensa alla

Sjuk


Ämnesstartare

Jag är sjuk :/ Glömt hur fruktansvärt jobbigt det är. Ännu värre att jag har prov imorgon i skolan så måste dit men mår verkligen bajs. Jobbigt.

Nån annan som har det jobbigt?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har inte varit sjuk på flera år. Skål 


   
SvaraCitera
reben

ja känns som jag har feber men det har jag inte har svetttats konstant hela dagen asjobbigt.

gå bara på provet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krya på dig patte! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Jag har inte varit sjuk på flera år.

Skönt. Har du gjort nåt speciellt för att lyckats undgå sjukheten?

reben: ja känns som jag har feber men det har jag inte har svetttats konstant hela dagen asjobbigt.

gå bara på provet?

Fint. Svettas du bara helt random? Låter ju konstigt.

Jo ska göra det men måste åka långt till skolan och hatar att sitta i skolan helt febrig, hostig och snorig även om det bara blir för en timme. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Krya på dig patte!

Wow. Random inlägg 2 min efter ditt första inlägg 


   
SvaraCitera
reben

patrick bateman:

Fint. Svettas du bara helt random? Låter ju konstigt.

Jo ska göra det men måste åka långt till skolan och hatar att sitta i skolan helt febrig, hostig och snorig även om det bara blir för en timme. 

ja typ, obehagligt

förstår de, minns en gång när jag åkte in för ett prov i psykologi a, hade typ 40,3 feber o rösten va helt tappad pga förkylningen. fick mvg 😎 

lycka till på provet & krya på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Skönt. Har du gjort nåt speciellt för att lyckats undgå sjukheten?

Jag vet inte riktigt.. Har typ dagligen eller iaf veckligen (eget ord) rökt cigaretter.. Kan det ha någon positiv påverkan trots allt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Wow. Random inlägg 2 min efter ditt första inlägg 

Det här fixar du vettu, dra i dig ett par jägerhots så här innan läggdags så skall du se att det gör susen! 


   
SvaraCitera

Du verkar då har det jobbigast av oss två! Är trött och vill bara göra bort prov i morgon jag också..! Nervös med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: ja typ, obehagligt

förstår de, minns en gång när jag åkte in för ett prov i psykologi a, hade typ 40,3 feber o rösten va helt tappad pga förkylningen. fick mvg 😎 

lycka till på provet & krya på dig

Usch, jo låter inte så trevligt direkt.

Haha jäklar, det är ju imponerande. När jag är sån kan jag knappt tänka, hjärnan känns som mos typ så för mig lär det gå åt skogen.
Tack. Ska kämpa 🙂

S3ON: ag vet inte riktigt.. Har typ dagligen eller iaf veckligen (eget ord) rökt cigaretter.. Kan det ha någon positiv påverkan trots allt?

Haha svårt att tro att rökning och sjukhet är connected. Du har la bara haft tur. Jag är sällan sjuk också, fast nu slog det till så får väl glädja mig över att jag kommer vara frisk de kommande åren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Det här fixar du vettu, dra i dig ett par jägerhots så här innan läggdags så skall du se att det gör susen!

Med tanke på att jag ätit 653 alvedonar så skippar jag detta men tack för de uppmuntrande orden!

Johansson: Du verkar då har det jobbigast av oss två! Är trött och vill bara göra bort prov i morgon jag också..! Nervös med.

Haha nejdå, vem som har det jobbigast eller värst är individuellt och olika för alla 🙂 Vad har du prov i? Går säkert bra.

Rävpojken:
Skadeglädje

Ledsen


   
SvaraCitera

Jaa jo det är ju sant!  Det är ju beror ju helt på hur man är som person och hur man hanterar alla problem som upp kommer 🙂 Hah jadu har säkert något mer invecklat prov än vad jag har i morgon!  Är ett sånt där prov på trafikverket för CE-kortet. Vad har du för prov då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skadeglädje


   
SvaraCitera