Aviseringar
Rensa alla

Sjuk


Ämnesstartare

patrick bateman: Nån annan som har det jobbigt?

jag är också sjuk, så förjävligt att bli förkyld under SOMMAREN....


   
SvaraCitera

Jah hostar dag och natt och idag kan jag inte sova och måste dricka hela tiden, ska till skolan också, får se hur det blir hur mkt jag klarar av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har det ocksp jobbigt, är sjuk jag med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är sjuk hela tiden. Det är också ganska jobbigt men ibland får man bara bita ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är också 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kände mig förkyld igår kväll. var täppt i näsan och kände mig lite rosslig i halsen. är fortfarande lite halvrosslig men inte täppt. hoppas det inte utvecklas till en riktig förkylning med feber o grejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson: Jaa jo det är ju sant!  Det är ju beror ju helt på hur man är som person och hur man hanterar alla problem som upp kommer 🙂 Hah jadu har säkert något mer invecklat prov än vad jag har i morgon!  Är ett sånt där prov på trafikverket för CE-kortet. Vad har du för prov då?

Precis 🙂 Haha det lät komplicerat ju, jag hade lätt prov. Hade prov i religion, handlade om judendomen, kristendomen och islam och vad de har för likheter och skillnader typ. Var jättelätt. 

toshiba: jag är också sjuk, så förjävligt att bli förkyld under SOMMAREN....

Haha fast nu är det väl ändå höst?

trevlig-snubbe: Jah hostar dag och natt och idag kan jag inte sova och måste dricka hela tiden, ska till skolan också, får se hur det blir hur mkt jag klarar av.

Tumme ned

Shuzz: Jag har det ocksp jobbigt, är sjuk jag med.

Många som är sjuka då 🙁

FruLiten: Jag är sjuk hela tiden. Det är också ganska jobbigt men ibland får man bara bita ihop.

Inte hela tiden väl? :/

Hjärtlös: är också

Välkommen till gänget.

ehd: kände mig förkyld igår kväll. var täppt i näsan och kände mig lite rosslig i halsen. är fortfarande lite halvrosslig men inte täppt. hoppas det inte utvecklas till en riktig förkylning med feber o grejer

Håller tummarna. Säger man "täppt" förresten? Trodde man sa "tät" i näsan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Välkommen till gänget.

Tack. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaLedsen

patrick bateman:
Många som är sjuka då 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Tack.

Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz: Ja

Synd om folket tycker jag : (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Synd om folket tycker jag : (

Verkligen, men jag tycker mest synd om mig själv haha RodnarHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Inte hela tiden väl? :/

Utöver den vardagliga depression jag lider av, så har jag också senaste åren haft problem med urinering (verkar som att jag efter flera år med besvär äntligen kommer få en ordentlig utredning) På senare tid även att jag kaskadkräker utan anledning. Samt utslag på kroppen som doktorer inte vet vad det är för något. Varit stammis på vårdcentralen sen jag var ung. Första gången var när jag var ungefär sju år och de hittade en knuta i mitt ben, sen dess har det bara rullat på med olika besvär och sjukdomar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz: Verkligen, men jag tycker mest synd om mig själv haha

Haha det gör nog jag med, ville mest låta snäll Mycket glad

FruLiten: Utöver den vardagliga depression jag lider av, så har jag också senaste åren haft problem med urinering (verkar som att jag efter flera år med besvär äntligen kommer få en ordentlig utredning) På senare tid även att jag kaskadkräker utan anledning. Samt utslag på kroppen som doktorer inte vet vad det är för något. Varit stammis på vårdcentralen sen jag var ung. Första gången var när jag var ungefär sju år och de hittade en knuta i mitt ben, sen dess har det bara rullat på med olika besvär och sjukdomar.

Oj helvete alltså. Starkt av dig om du bara kan bita ihop då. Jag ska nog inte klaga över lite feber. Jag hoppas innerligt att du blir bättre nångång. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Oj helvete alltså. Starkt av dig om du bara kan bita ihop då. Jag ska nog inte klaga över lite feber. Jag hoppas innerligt att du blir bättre nångång.

Jag tycker att det är synd om dig också, det finns alltid någon som har det värre, men det betyder inte att det inte är synd om dig. 
Hoppas du också kryar på dig!


   
SvaraCitera