ditt bästa jag: spy så känns det bättreHatar att spy fast hade kanske behövts men det vill sig inte riktigt :(
Blivande_japan: haha åh trodde du fått tampongsjukan på riktigt först :(Hahaha, tycker taggarna har blivit lite roliga
är också sjuk
d suger
herr.göransson: jag har feber varje dag. sluta kvid.Haha det låter orimligt
Gruvan: Försök åka på semester. Sömn med andra ord.Sömn hade nog med varit bra, sov max 3 rimmar inatt.
patrick bateman:Gör sus1 ibland, så gå och lägg dig!
Sömn hade nog med varit bra, sov max 3 rimmar inatt.
patrick bateman:
hur är du sjuk?
ganska så mkt förkyld
snuvig, ont i halsen och dör typ av minsta lilla, typ gå i trappor
Gruvan: Gör sus1 ibland, så gå och lägg dig!Haha men måste gå med hunden och äta mat typ, samt fixa cs så jag är redo tills ikväll
Blivande_japan: ganska så mkt förkyldUsch jobbigt :( du hade nog kanske bara behövt sitta inne och ta det lugnt då :)
snuvig, ont i halsen och dör typ av minsta lilla, typ gå i trappor
patrick bateman:
Usch jobbigt :( du hade nog kanske bara behövt sitta inne och ta det lugnt då :)
Blivande_japan: kanske, men hinner inte :P har en rätt lugn dag idag iafSurt :( Okej , alltid nåt antar jag :)
Cutenessoverload: Jag blir typ aldrig sjuk vilket är tur! ^^ Men jag tycker att du ska ta det lugnt några dagar tills du mår bättre! :)Haha blir jag heller sällan men ibland sker det
Xuzkie: Mannen, Patrik, du måste börja käka. Även om du inte känner någon aptit så bör du krubba i dig ´någe.Du glömde ett "c."
patrick bateman: Haha blir jag heller sällan men ibland sker det Fast skönt är det när man sällan blir det! Tack :) Ska jag nog göra fast behöver gå till skolan egentligen men får se imorgon.Ush, hatar att man verkligen måste gå till skolan för om man missar en dag ligger man efter och så är det jätte jobbigt att komma i kapp! :( Sen om man blir sjuk är det typ alltid vid fel tillfällen. :/ Krya på dig i alla fall och hoppas att du mår bättre snart! ^^
Cutenessoverload: Ush, hatar att man verkligen måste gå till skolan för om man missar en dag ligger man efter och så är det jätte jobbigt att komma i kapp! :( Sen om man blir sjuk är det typ alltid vid fel tillfällen. :/ Krya på dig i alla fall och hoppas att du mår bättre snart! ^^Ja precis, så är det alltid
patrick bateman: Ja precis, så är det alltid och så har jag tandläkartid imorgon. Alltid dålig timing med dum sjukhet :) Tack! :) Blir nog bättre snart, aldrig varit sjuk mer än några dagar tror jag.Haha oh nej! Om du inte är lika sjuk imorgon kanske du kan gå till tandläkaren.
Cutenessoverload: Haha oh nej! Om du inte är lika sjuk imorgon kanske du kan gå till tandläkaren. Va bra!Haha ja får kika på det
Xuzkie: Fluortanten kan dra åt Flanders! Satans hycklare!
Haha jo, men gratis ännu.