Forumet - Sjuk.

Spana också in:

Blivande_japan: kanske, men hinner inte :P har en rätt lugn dag idag iaf
Surt :( Okej , alltid nåt antar jag :)

Cutenessoverload: Jag blir typ aldrig sjuk vilket är tur! ^^ Men jag tycker att du ska ta det lugnt några dagar tills du mår bättre! :)
Haha blir jag heller sällan men ibland sker det Gråter Fast skönt är det när man sällan blir det! Tack :) Ska jag nog göra fast behöver gå till skolan egentligen men får se imorgon.

patrick bateman: Haha blir jag heller sällan men ibland sker det  Fast skönt är det när man sällan blir det! Tack :) Ska jag nog göra fast behöver gå till skolan egentligen men får se imorgon.
Ush, hatar att man verkligen måste gå till skolan för om man missar en dag ligger man efter och så är det jätte jobbigt att komma i kapp! :( Sen om man blir sjuk är det typ alltid vid fel tillfällen. :/ Krya på dig i alla fall och hoppas att du mår bättre snart! ^^

Cutenessoverload: Ush, hatar att man verkligen måste gå till skolan för om man missar en dag ligger man efter och så är det jätte jobbigt att komma i kapp! :( Sen om man blir sjuk är det typ alltid vid fel tillfällen. :/ Krya på dig i alla fall och hoppas att du mår bättre snart! ^^
Ja precis, så är det alltid Gråter och så har jag tandläkartid imorgon. Alltid dålig timing med dum sjukhet :) Tack! :) Blir nog bättre snart, aldrig varit sjuk mer än några dagar tror jag. Tumme upp