Aviseringar
Rensa alla

Sjuk.


Ämnesstartare

Xuzkie: Mannen, Patrik, du måste börja käka. Även om du inte känner någon aptit så bör du krubba i dig ´någe.

Du glömde ett "c." Galen Jag ska dock äta snart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha blir jag heller sällan men ibland sker det  Fast skönt är det när man sällan blir det! Tack 🙂 Ska jag nog göra fast behöver gå till skolan egentligen men får se imorgon.

Ush, hatar att man verkligen måste gå till skolan för om man missar en dag ligger man efter och så är det jätte jobbigt att komma i kapp! 🙁 Sen om man blir sjuk är det typ alltid vid fel tillfällen. :/ Krya på dig i alla fall och hoppas att du mår bättre snart! ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Ush, hatar att man verkligen måste gå till skolan för om man missar en dag ligger man efter och så är det jätte jobbigt att komma i kapp! 🙁 Sen om man blir sjuk är det typ alltid vid fel tillfällen. :/ Krya på dig i alla fall och hoppas att du mår bättre snart! ^^

Ja precis, så är det alltid Gråter och så har jag tandläkartid imorgon. Alltid dålig timing med dum sjukhet 🙂 Tack! 🙂 Blir nog bättre snart, aldrig varit sjuk mer än några dagar tror jag. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Ja precis, så är det alltid  och så har jag tandläkartid imorgon. Alltid dålig timing med dum sjukhet 🙂 Tack! 🙂 Blir nog bättre snart, aldrig varit sjuk mer än några dagar tror jag.

Haha oh nej! Om du inte är lika sjuk imorgon kanske du kan gå till tandläkaren. Ledsen Va bra! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fluortanten kan dra åt Flanders! Satans hycklare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Haha oh nej! Om du inte är lika sjuk imorgon kanske du kan gå till tandläkaren.  Va bra!

Haha ja får kika på det Galen passa på så länge det är gratis liksom 🙂

Xuzkie: Fluortanten kan dra åt Flanders! Satans hycklare!

Haha jo, men gratis ännu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha ja får kika på det  passa på så länge det är gratis liksom 🙂

Haha eller hur! Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tampong sjukan??????!!!!!!! noooo paty du får inte dö av en tampis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, tampongsjuka.

Var hemma hela förra veckan, drack flera liter te och tittade på tv och film mest hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Haha eller hur!

Haha jepp, för sen lär man knappast gå dit igen Galen

FNÖ: tampong sjukan??????!!!!!!! noooo paty du får inte dö av en tampis

Jag ska kämpa hårt mot den onda tampongen! 

nöbby: Haha, tampongsjuka.

Var hemma hela förra veckan, drack flera liter te och tittade på tv och film mest hela tiden.

Mycket glad

Blä vad jobbigt och segt 🙁


   
SvaraCitera