Aviseringar
Rensa alla

sjuk, sjuk, sjuk


Ämnesstartare

xyz123:

Hmm, ok då är det bäst att gå på mötet och sen...

gick faktiskt sen med. är i skolan nu. lite småstolt [blush]

xyz123:

Jag vet att man snabbare återhämtar sig från förkylning om man rejält vilar ut några dagar. Det är smartast så. Bättre än att dras med utdragna förkylningar som varar i veckor.

jo är faktiskt så. men när alla klagar hemma blir man inte utvilad där ändå. kan man lika gärna gå. så kände jag iaf. fast om det vore lugnt så man kan vila ut sig så är ju det perfekt

Dan_the_ironman:

Jag är en riktig man, jag gillar rosa, klagar inte när jag är sjuk utan biter ihop, är en jävel på att laga mat osv.

sorry. ser ingen manlighet i det

cuzIcan:

Du beskrev nyss min vardag:-P går till skolan oavsett fysiskt tillstånd^^ om nån blir smittad är det deras fel som gick för nära:-P krya på dig!<3

haha men du är überstark eller nåt som orkar. du får lära mig att orka när man egentligen inte orkar [smile][smile] du kan bli min mentor [bigsmile] haha vad ond du är. fast det är kul att smitta folk [bigsmile] brukar försöka smitta alla med flit när jag är sjuk. har dock märkt att de som vågar vara nära mig blir mindre smittade än de som flyr och är rädda [confused]

tack! [smile][love]


   
SvaraCitera

Jag är också sjuk. Har jävla ont i halsen.

DESSUTOM har jag jävla vansinnig reumatisk värk just nu. Medicinhelvetet biter inte. Ska till skolan ändå. Kan inte missa lektioner.

SAMT, sjukgymnastjäveln ringde aldrig upp mig trots att han sade att han skulle. Jag ringde reumatologin för att ta upp detta, automatsvararen ba':

ok vi ringer upp dig precis mitt under din lektion vad sägs om det det blir väl bra!!!

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

gick faktiskt sen med. är i skolan nu. lite småstolt

Bra kämpat! [y]

patrick bateman:

men när alla klagar hemma

Jag älskar att bo själv. Så rofyllt.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Jag är också sjuk. Har jävla ont i halsen.

DESSUTOM har jag jävla vansinnig reumatisk värk just nu. Medicinhelvetet biter inte. Ska till skolan ändå. Kan inte missa lektioner.

SAMT, sjukgymnastjäveln ringde aldrig upp mig trots att han sade att han skulle. Jag ringde reumatologin för att ta upp detta, automatsvararen ba':

ok vi ringer upp dig precis mitt under din lektion vad sägs om det det blir väl bra!!!

min hals är lite bättre [smile]

vad innebär reumatisk värk?

haha fan vad drygt. säg till honom vilket nöt han är.

xyz123:

Bra kämpat!

tack [smile][bigsmile]

xyz123:

Jag älskar att bo själv. Så rofyllt.

haha vad nice, kan tänka mig det [smile] fast ändå inte. klarar inte vara ensam länge, får panik då.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

vad innebär reumatisk värk?

Att en har ont i lederna. Och att en har ont i lederna för att en har en reumatisk sjukdom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Att en har ont i lederna. Och att en har ont i lederna för att en har en reumatisk sjukdom.

get it. låter jobbigt [sad] min hund har kassa leder


   
SvaraCitera