Aviseringar
Rensa alla

Sjuka djävlar (ang. förra tråden)


Ämnesstartare

... Listade just ut en sak.

Mitt ex ville ha bildbevis på alla våra sms och samtal, så han fick det. Samtidigt ringde mitt ex till hans bror och bad honom sluta kontakta mig. Direkt efter så smsar hans bror mig så av omsorg/omtanke och respekt mot alla så ringer jag upp brodern och berättar allt jag sagt till mitt ex och säger att jag inte vill ha kontakt och att han ska sluta. Han försöker övertala mig och ljuger om att mitt ex sagt att det är ok osv. men till slut fick jag honom att fatta.
Ringer mitt ex och berättar och han blir ännu argare och ringer sin bror. Under tiden får jag fyra mms av ett okänt nummer, ringer upp numret och hans bror svarar. "Oj, jag skulle skicka mmsen på våra sms till min bror. Förlåt" och jag tänket att "ok, det är väl rättvist" sen sa jag hejdå.

Så han gjorde det alltså för att jag gjorde det. Det lustiga är att han raderat några av hans egna sms till mig, så det ser ut som att jag skrivit flera gånger.

Iaf. Idag tänkte jag "varför har han två nummer?". La till båda numrena för att se om han hade viber - om han hade det kanske det ena numret är hans gamla, eller något. Och vad ser jag? Jo, det "okända" numret har viber och det visar mig att numret tillhör en annan orm från deras trakter - för han hade en bild på sig själv som inte såg ut som brodern(!) -, dock inte vilken orm som helst utan den listigaste... Som hört av sig till mig sedan tre månader sedan och som dagligen skriver till mig på fb!

Det äckligaste: Jag tog bort honom från fb igår (dagen efter dramat) och förklarade sammanfattat att det inte är bra om vi har kontakt eftersom att även han känner mitt ex och jag vill inte ha ngt med honom att göra, för folk anklagar mig för konstiga saker då. När jag berättar det här leker han dum och säger saker som "jag trodde du visste bättre, tråkigt att det ska komma mellan vårat prat" osv. osv.

Han visste allt!! Och han var med på det!!! Fattar ni? 🙁 har berättat det här för min närmsta tjejkompis som har haft konstiga erfarenheter av deras äckliga lekar och hon råder mig att ringa honom (den jag hade på fb) och tvinga fram sanningen eller sätta honom på plats.

Jag känner att jag bör göra det. Ringa imorgon och säga "lyssna, jag vet att det är ditt nummer och nu vet jag att du bidragit till lögnerna bakom min rygg. Får jag höra en sak till så anmäler jag er" osv. och bara få honom att sluta.
Tidigare försökte hans bror förstöra mellan mig & mitt ex och han lyckades. Lyckligtvis är jag över det men de fortsätter ju.. På min bekostnad!

Skiter jag i det kmr de tro jag är blåst som skrev fina saker till honom på fb. (skrev saker som "ta det inte personligt, du är en bra person") Arg

Vad tycker ni? Tycker ni inte att de gör fel? 🙁 vad har jag gjort dem...?!


   
Citera
Ämnesstartare

de låter som idioter. sluta kontakta dem och svara inte om de vill något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
de låter som idioter. sluta kontakta dem och svara inte om de vill något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i dom


   
SvaraCitera

iddqd:
de låter som idioter. sluta kontakta dem och svara inte om de vill något.

!!!!!!!!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med ovanstående talare

jättebra gjort av dig tycker jag. väldigt starkt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
de låter som idioter. sluta kontakta dem och svara inte om de vill något.

iddqd:
de låter som idioter. sluta kontakta dem och svara inte om de vill något.

iddqd:
de låter som idioter. sluta kontakta dem och svara inte om de vill något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryt kontakten, varför är det så svårt för dig att förstå det Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Bryt kontakten, varför är det så svårt för dig att förstå det

va? :S har jag inte gjort det eller? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för stödet men jag har inte kontaktat dem på det sättet, har bara varit vänlig


   
SvaraCitera

debepe: tack för stödet men jag har inte kontaktat dem på det sättet, har bara varit vänlig

det är inte heller bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro: det är inte heller bra.

Joo, för sist blev jag spottad i ansiktet (bokstavligt)


   
SvaraCitera

debepe:
tack för stödet men jag har inte kontaktat dem på det sättet, har bara varit vänlig

tänker bryta kontakt = varken träffa, ringa, smsa eller chatta. blirman kontaktad ignorerar man. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: tänker bryta kontakt = varken träffa, ringa, smsa eller chatta. blirman kontaktad ignorerar man.

& om de kontaktar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

& om de kontaktar?

elverpigen:

. blirman kontaktad ignorerar man. 


   
SvaraCitera