Aviseringar
Rensa alla

Sjukaste drömmen?


Ämnesstartare

Ja, vilken är den sjukaste drömmen du kan minnas att du haft?


   
Citera
Ämnesstartare

den här

*djup* [cool]


   
SvaraCitera

Att jag jibbade en brud.


   
SvaraCitera

Har en dröm som kommer lite då och då, haft den sen jag var liten[crazy] Är väldigt sjuk, kan inte ens förklara för mig själv vad det handlar om, men sjukt är det. Och läskigt [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjukaste för mig var fan inatt! Jag anföll björnjägare i skogen! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den enda jag kom på va en ja hade för länge sen. Att jag skulle pippa en tjej, men när det va dags så hade hon bytts ut mot en kille jag känner...

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Den enda jag kom på va en ja hade för länge sen. Att jag skulle pippa en tjej, men när det va dags så hade hon bytts ut mot en kille jag känner...

Hahaha, ägd xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, väldigt många. Kommer ihåg vad jag har drömt om varje morgon i princip.

Men en gång drömde jag att jag var på en jättestor fotbollsplan med stora läktare. Sen var det inget gräs, utan svart vita rutor. På andra sidan stod min mamma. Då skulle jag gå över på ett speciellt sätt skulle hon trilla ner i ett hål och dö [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

ägd

det var lite tråkigt...


   
SvaraCitera

En gång drömde jag att jag blev jagad av godzilla och det enda vapnet jag hade var en kniv så jag startade att kutta fanskapet i benet men blev ihjältrampad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drömde att jag blev jagad av tigern från 'nalle-puh' igenom en pac-man labyrint. fast de oranga bollarna hade bytts ut mot valium-piller...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömmer stört jämt. Som alla andra.[rolleyes]
Ne men oftast blodigt, hemskt och att jag lämnas ensam.
Drömmer aldrig bra drömmar.

En natt drömde jag att Ryssland startat krig mot Sverige för att Reinfeldt haft pegonior på sitt kontor när Rysslands ledare var där och hälsade på.
Landet bombades och stora svampmoln reste sig mot skyn vart man än såg.
Ett stort gäng pegonia-förespråkare gömde sig i vårt hus och smidde planer för att kunna fly undan ryssarna.
När det var dags att fly stannade jag kvar i huset för att skydda våra katter (för de kunde inte följa med[confused]). Jag lossade några brädor i köksgolvet och gömde mig där under med katter och pegonior. Sen kom ryssarna i läskiga uniformer och slog in dörren.


   
SvaraCitera

MC gäng var ute efter mig


   
SvaraCitera

Har drömt mycket underligt.

En gång drömde jag att det hade hänt nåt liknande War of the Worlds, och jag sprang av nån anledning runt med min gamla skolklass och försökte överleva.

En gång drömde jag att jag var på Gröna Lund och åkte berg&dalbana med Kelly Clarkson... Det ni [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera