Aviseringar
Rensa alla

sjukaste hände!


Ämnesstartare

okej så ni som har varit med här ett tag vet om att jag skriver med en 19åring som är väldigt sexig. Eftersom att jag valt att följa lagen och ska vänta nån vecka innan jag ligger med honom gör det mig EXTREMT sexuellt frustrerad! igår försökte jag göra något åt det och valde att ta en gurka då min budget inte är särskilt stor och toppen av den gick av och nu har jag den i mig! vad ska jag göra åt det?? hjälp snälla är rädd. 


   
Citera
Ämnesetiketter

ronjon124:
okej så ni som har varit med här ett tag vet om att jag skriver med en 19åring som är väldigt sexig. Eftersom att jag valt att följa lagen och ska vänta nån vecka innan jag ligger med honom gör det mig EXTREMT sexuellt frustrerad! igår försökte jag göra något åt det och valde att ta en gurka då min budget inte är särskilt stor och toppen av den gick av och nu har jag den i mig! vad ska jag göra åt det?? hjälp snälla är rädd. 

Är den i röven eller fittan? (vet inte ditt kön) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:

Är den i röven eller fittan? (vet inte ditt kön) 

fittan(är tjej!)


   
SvaraCitera

ronjon124:

fittan(är tjej!)

jag är ingen tjej men jag vet iaf att tjejer har muskler i fittan som dom kan använda för att knuffa ut superman ifall idioten inte använde kondom, så du kan göra exakt lika men att du har en gurka där lol


   
SvaraCitera

hände mig när jag skulle ta gurkan i röven, den gick av också så då väntade jag bara tills jag skulle skita och då kom den ut 


   
SvaraCitera

LimeTheFox:
hände mig när jag skulle ta gurkan i röven, den gick av också så då väntade jag bara tills jag skulle skita och då kom den ut 

haha wtf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara att börja gräva kompis


   
SvaraCitera

gör man korkade saker då får man stå för konsekvenserna 


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:
gör man korkade saker då får man stå för konsekvenserna 

716779_t-hoodie_max-daydreaming.png


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

716779_t-hoodie_max-daydreaming.png

ja fan Analt är underbart  Mer analt åt folket!


   
SvaraCitera

ronjon124:
okej så ni som har varit med här ett tag vet om att jag skriver med en 19åring som är väldigt sexig. Eftersom att jag valt att följa lagen och ska vänta nån vecka innan jag ligger med honom gör det mig EXTREMT sexuellt frustrerad! igår försökte jag göra något åt det och valde att ta en gurka då min budget inte är särskilt stor och toppen av den gick av och nu har jag den i mig! vad ska jag göra åt det?? hjälp snälla är rädd. 

Utifrån alla inlägg du skrivit, kan jag inte avgöra om du är seriös eller bara ett "troll"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha vadå sjukt xP


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag såg ingenting Shockerad


   
SvaraCitera

Skåneärbäst: ja fan Analt är underbart  Mer analt åt folket!

Har du sett för mycket porr eller?


   
SvaraCitera