Aviseringar
Rensa alla

sjukskriva sig


Ämnesstartare

.....för att man är lat? kan jag gå till doktorn och säga jag orkar inte jobba 4 timmar per dag, nu vill jag ha sjukintyg?


   
Citera
Ämnesstartare

Tönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej du måste säga att du är deprimerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja arbeta dig mot ett mer stimulerande arbete?


   
SvaraCitera
reben

bryt 1 ben

gärna 1 viktigt

blir mindre snack då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äta jobba sova dö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ack dagens ungdom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:
.....för att man är lat? kan jag gå till doktorn och säga jag orkar inte jobba 4 timmar per dag, nu vill jag ha sjukintyg?

Inte riktigt. Krävs någon form av skada först. Vad sägs om att bli påkörd med flit!? Känner en person med whiplashskada, hen har varit sjukskriven i över 10 år nu.. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:
Tönt

vad är ditt problem!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Inte riktigt. Krävs någon form av skada först. Vad sägs om att bli påkörd med flit!? Känner en person med whiplashskada, hen har varit sjukskriven i över 10 år nu.. Blink

ok. men om jag har ont i bröstet/hjärtat och får ont när jag böjer mig och anstränger mig och detta har jag fått pga stress. nog fan är det sjukskrivning på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:
ack dagens ungdom.

käft, det är hårdare krav nuförtidne. på din tid var allt som en dröm. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Äta jobba sova dö

äta plugga sova dö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
nej du måste säga att du är deprimerad

men det finns vissa doktorar som är sjukt stränga och inte ger.


   
SvaraCitera

gå till doktor,förklara problemen, mår du psykiskt dåligt kan du få remiss till psyolog/terapeut och prata om dina problem, denne kan ge rekommendation då. sjukt knepigt ändå, det bästa är att må bra och orka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
gå till doktor,förklara problemen, mår du psykiskt dåligt kan du få remiss till psyolog/terapeut och prata om dina problem, denne kan ge rekommendation då. sjukt knepigt ändå, det bästa är att må bra och orka.

men får man ersättning? har hört en massa skräckhistorier att även om man gör allt detta får man inga pengar? wtf. sträng värld.


   
SvaraCitera