Aviseringar
Rensa alla

Sjuksriven & har slut på ideér...


Ämnesstartare

Hej! Är nu sjukskriven på obestämd tid och har fått slut på saker att sysselsätta mig med!

Har tröttnat på att kolla på film & serier.
Tränar gör jag varje dag, men vill göra något mer som är vettigt. Vill inte sitta inne vecka efter vecka utan att komma någonstans.

Träffar vänner lite då & då men det räcker inte heller.

Någon som har nått tips? Vad skulle du göra om du hade all tid i världen? (och kanske inte ha alltför mycket cash) [bigcheers]


   
Citera

läs böcker

räkna matte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

läs böcker

räkna matte

Har läst ut alla mina böcker! Uttråkad på det.

Räkna matte? Då kommer jag bli självmordsbenägen, srsly


   
SvaraCitera

tänkte säga träffa vänner men det gär du visst redan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m00d3k44k44n:

tänkte säga träffa vänner men det gär du visst redan

Yes men det går ju inte så ofta för alla jobbar & hit o dit, you know. Suger.


   
SvaraCitera

Im fancy:

Yes men det går ju inte så ofta för alla jobbar & hit o dit, you know. Suger.

Hitta nya vänner som inte jobbar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m00d3k44k44n:

Hitta nya vänner som inte jobbar!

Haha jo.. Men bor i en håla där alla känner alla. Vill umgås med ca 4 av dom personerna som bor här. Så har inte ens lust att ragga vänner [censur]


   
SvaraCitera

Im fancy:

Haha jo.. Men bor i en håla där alla känner alla. Vill umgås med ca 4 av dom personerna som bor här. Så har inte ens lust att ragga vänner [censur]

Förstår, sånt där verkar jobbigt. Enda positiva med att bo i en storstad! Man slipper känna alla så man kan ha olika personligheter varje dag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m00d3k44k44n:

Enda positiva med att bo i en storstad! Man slipper känna alla så man kan ha olika personligheter varje dag..

Hahah, inte enda saken va? Allt är så mycket bättre. Kanske lite jobbigt att ta sig överallt men ja. Skulle också vilja leka skådespelare varje dag. Då kunde jag ha gått runt där i stan & haft nya roller varje dag! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Im fancy:

Tränar gör jag varje dag, men vill göra något mer som är vettigt.

Finns inte. Träna mer.


   
SvaraCitera

Im fancy:

Hahah, inte enda saken va? Allt är så mycket bättre. Kanske lite jobbigt att ta sig överallt men ja. Skulle också vilja leka skådespelare varje dag. Då kunde jag ha gått runt där i stan & haft nya roller varje dag! [bigcheers]

Finns väl både för och nackdelar, en av fördelarna är att det är mycket folk, men det är även en av nackdelarna, if u know hwat i mean. Kan bli tröttsamt med alla stressade as som springer omkring som idioter. [cool]


   
SvaraCitera

Är också sjukskriven, fyller mina dagar med att kolla på film, hänga här på um, träna, promenera, yoga, laga mat... Tillbringar i och för sig rätt mycket tid hos min pojkvän som bor i en annan stad men där gör jag rätt mycket sådant också.

Har lite små projekt också för att tjäna lite extrapengar, sånt som inte stressar och krävs kontakt med jobbiga människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m00d3k44k44n:

Finns väl både för och nackdelar, en av fördelarna är att det är mycket folk, men det är även en av nackdelarna, if u know hwat i mean. Kan bli tröttsamt med alla stressade as som springer omkring som idioter.

Hahah jo jag vet vad du menar. Får panic när jag är i Stockholm, alla bara går utan att se sig för. Skulle aldrig orka med att bo där!! Myrkrig.. [tard]


   
SvaraCitera

Im fancy:

Hahah jo jag vet vad du menar. Får panic när jag är i Stockholm, alla bara går utan att se sig för. Skulle aldrig orka med att bo där!! Myrkrig.. [tard]

De finns en viss teknik man måste kunna behärska som stockholmare för att kunna ta sig igenom folkmassor. Lite som att åka slalom fast utan skidor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Är också sjukskriven, fyller mina dagar med att kolla på film, hänga här på um, träna, promenera, yoga, laga mat... Tillbringar i och för sig rätt mycket tid hos min pojkvän som bor i en annan stad men där gör jag rätt mycket sådant också.

Har lite små projekt också för att tjäna lite extrapengar, sånt som inte stressar och krävs kontakt med jobbiga människor.

Ja då gör du och jag ungefär samma sak! Bortsett från att min pojkvän bor närmare då.
Jag vill med tjäna pengar! Något tips?
Får börja sälja saker på tradera typ..

Är 21 och vill ut & resa när den här skiten är över så då måste man ju ha cassssshhhh! [y]


   
SvaraCitera