Aviseringar
Rensa alla

Sjukt


Glaad

Rosa:

Menvafan hon är 12, har redan kille och vet att hon är bi :S var är världen på väg?

Jag var 12 år när jag visste att jag attraherades av killar och tjejer... Jag tror det har blivit ganska vanligt.

Vad jobbigt! Särskilt när hon är så liten, men det kan du ju inte hjälpa. Kanske ska du fundera på om du vill att hon ska veta eller om du borde vänta tills hon försvinner från dina tankar. Det gör du efter vad du känner. Vänd dig också till någon du kan prata med, sånt brukar hjälpa 🙂 Lycka till, kramar!


   
SvaraCitera

Rosa:

Hur kan jag vara kär i någon som jag inte äns känner?

Jag är enbart kär i dom jag inte känner. När jag väl börjar känna dom så inser jag att dom är jobbiga bitchar helt enkelt.


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa
Ämnesstartare

Glaad:

Vad jobbigt! Särskilt när hon är så liten, men det kan du ju inte hjälpa. Kanske ska du fundera på om du vill att hon ska veta eller om du borde vänta tills hon försvinner från dina tankar. Det gör du efter vad du känner. Vänd dig också till någon du kan prata med, sånt brukar hjälpa 🙂 Lycka till, kramar!

tack så mkt för ditt svar 😛
jag har inte kommit ut för nån än så vet inte riktigt vem jag skulle kunna snacka med 😛
Får se hur jag gör,vet inte än. hoppas ju på att jag tappar känslorna.

Amboshed:

Jag är enbart kär i dom jag inte känner. När jag väl börjar känna dom så inser jag att dom är jobbiga bitchar helt enkelt.

Det är säkert vanligt 😛
man tror lixom att personen är på ett speciellt sätt, ett sätt som man gillar. men så är den inte så. Jag kanske borde träffa henne så att detta inträffar haha 😛

btw nu har jag fått för mig att hon faktiskt ÄR äldre än 12. Måste ta reda på det på ngt sätt :S


   
SvaraCitera
Glaad

Rosa:

btw nu har jag fått för mig att hon faktiskt ÄR äldre än 12. Måste ta reda på det på ngt sätt :S

Gör såhär:
Fråga: Hej! Går du möjligtvis i 8:an med Daniel Sandström (hitta på vilket namn som helst)?
Hon svarar säkert vilken årskurs hon går i.
Du: Okej, hade bara för mig det. Han är min brorsa och har iaf någon i sin klass som liknar dig väldigt mkt... var lite nyfiken.
Hon står tyst kvar och kanske slänger ut sig: hehe, okej.
Du: Men ha det bra! Hejdå!

Låter långsökt, och är antagligen bara jag som spontant går till människor och frågar om vad som helst, eller bara slänger ut komplimanger. Men det ska funka! Om du gör detta kommer du även få ett intryck från henne, hur hon är/kan vara som person 🙂

Kram!


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa
Ämnesstartare

Glaad:

Gör såhär:

hahahah vad du är skön!

problemet är bara det att jag aldrig stöter på henne irl nu för tiden då vi inte går i samma skola längre... 😛


   
SvaraCitera
Glaad

Haha, tack! Men kan du inte gå förbi, låtsas hälsa på gamla lärare och sen plötsligt "stöta" på henne? 🙂 Då är det problemet löst (då får vi ju också hoppas att hon är där just då).


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa
Ämnesstartare

Glaad:

Haha, tack! Men kan du inte gå förbi, låtsas hälsa på gamla lärare och sen plötsligt "stöta" på henne? 🙂 Då är det problemet löst (då får vi ju också hoppas att hon är där just då).

Det skulle kunna funka med lite tur 😛 men läste på fb för några veckor sen att hon skulle byta skola :S :'( och där är jag nog inte så välkommen xD
Dumma. kanske får skita i det helt enkelt 🙁


   
SvaraCitera
Glaad

Nämen BAJS! Vad dumt! Du är vän med henne på fb? Skicka ett mejl till henne om du vill och skriv vad du känner för henne. Eller så skaffar du en ny hotmail och skickar ett anonymnt mejl till henne och öppnar upp dig 🙂


   
SvaraCitera

isola:

Menvafan hon är 12, har redan kille och vet att hon är bi :S var är världen på väg?
Undrar jag. Vem funderar inte över saker som bisexualitet osv som tolvåring. Men herreguu


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa
Ämnesstartare

Glaad:

Du är vän med henne på fb? Skicka ett mejl till henne om du vill och skriv vad du känner för henne. Eller så skaffar du en ny hotmail och skickar ett anonymnt mejl till henne och öppnar upp dig 🙂

jag skulle så gärna vilja göra det men något stoppar mig :O 🙁 . Kanske det att jag inte kommit ut än :S
Jag får väl fundera på saken lite så kanske jag får mod till det tillslut.. 😛
skulle de inte vara väldigt mkt konstigt om nån random person hdu aldrig träffat eller pratat med helt plötsligt skickar ett mail till dig och säger hur den känner för dig xD
btw hon är tydligen singel nu yay![love]


   
SvaraCitera
Glaad

kanske det, men sluta tänka på det! du vill väl att hon ska veta? det kanske t.o.m blir lättare när hon vet det? 🙂
Har du inte kommit ut för dina vänner och familj än? i så fall rekommenderar jag att du gör det när du känner dig redo! Det känns oftast bättre då, men sen kan det också bli jobbigt om vänner vänder ryggen. Men riktiga vänner stannar kvar och respekterar dig + vill veta vad du känner!

Gött! Tänk över det och så hoppas jag att du blir nöjd med vad du bestämmer dig för att göra!

Kramar


   
SvaraCitera

Hände samma sak med mig för ett år sedan fast med en i samma ålder :S Slutade med att jag inte sa något och nu umgås jag inte med henne längre. Men jag kan lova att det är svårare om man umgås med personen och personen inte är Bi eller lesbisk.. man vet ju hela tiden att man inte kan få personen... [sad]


   
SvaraCitera

Tycker du ska skita i det hela och försöka glömma bort det med tiden helt enkelt, hon är för liten.


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa
Ämnesstartare

Gubbstrutt:

Tycker du ska skita i det hela och försöka glömma bort det med tiden helt enkelt, hon är för liten.

ok försöker med det 😛

Curlymen:

Hände samma sak med mig för ett år sedan fast med en i samma ålder :S Slutade med att jag inte sa något och nu umgås jag inte med henne längre. Men jag kan lova att det är svårare om man umgås med personen och personen inte är Bi eller lesbisk.. man vet ju hela tiden att man inte kan få personen...

Usch det är säkert jättejobbigt 🙁 har som tur vart inte fått uppleva det sj.


   
SvaraCitera

Jag är 12 är bi och en tjej


   
SvaraCitera