Aviseringar
Rensa alla

sjukt creepy video [cry]


Ämnesstartare

hur fan kan man låta detta hända? någon jävel filmar medan en katt biter och river ett litet barn... ungen blir förmodligen tvingad att slåss med katten.. någon borde polisanmäla personen som laddade upp videon [cry][cry][cry][mad][mad][mad][cry][cry]


   
Citera
Ämnesstartare

ah tänkte likadant när jag såg det :S

"mitt barn blir misshandlat av en katt, fram me filmkameran detta är youtubeguld"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha äkta wt-familj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar katter, hade brutit tassen av den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

what the


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
zIGGE

Tickstart:

hatar katter, hade brutit tassen av den

hade brutit dina ben och händer, om jag skulle sett dig göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

hade brutit dina ben och händer, om jag skulle sett dig göra det

ne [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrattade lite då jag tänker att det inte är så farligt då jag brukar busa med min katt sådär.
Sen att föräldern verkar säga till ungen att slå katten mot slutet.... där gick det för långt från både människas och djurs håll!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Skrattade lite då jag tänker att det inte är så farligt då jag brukar busa med min katt sådär.

att bli biten av en katt gör nog ondare ifall man är ett litet barn...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är fan skamligt att vem som helst får skaffa dju jag menar barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hamlet:

att bli biten av en katt gör nog ondare ifall man är ett litet barn...

nejrrå! [wink]
jo såklart men inte riktigt det jag menade 😛


   
SvaraCitera

Tror katten är lite rädd för barnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

hade brutit dina ben och händer, om jag skulle sett dig göra det

[love]

Knarko:

Skrattade lite då jag tänker att det inte är så farligt då jag brukar busa med min katt sådär.

Men what, det där är ju inte att busa :S
Stackars katten ville ju vara ifred och ungen lät den inte vara det. Självklart är det idiotföräldrarnas fel som inte hållit isär dem och lärt ungen att respektera katten, men ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Sen att föräldern verkar säga till ungen att slå katten mot slutet.... där gick det för långt från både människas och djurs håll!

men trollar du nu eller? djuret gick inte för långt - det är ett djur. sopar du till ett djur som redan känner sig hotat av dig så anfaller det ju, du kan inte resonera med djur.
att dessa människor varken ska ha barn eller djur är ju klart, men det går inte att skylla på djuret.


   
SvaraCitera