Aviseringar
Rensa alla

Sjukt försenad?


Ämnesstartare

Hejsan. Nu är det så att min mens har inte kommit på snart två månader. Det är väldigt lustigt för jag har inte haft sex på 5 månader. Vad är det som är fel?


   
Citera

kan va så ibland, har också haft så. inget ovanligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

kan va så ibland, har också haft så. inget ovanligt

Så jag har inget att oroa mig för? för visst, det har hänt att den inte kommit under en månad. Men två liksom?


   
SvaraCitera

Grattis!
Vad ska den lille heta? [cute][cute]


   
SvaraCitera

Selmiis:

Hejsan. Nu är det så att min mens har inte kommit på snart två månader. Det är väldigt lustigt för jag har inte haft sex på 5 månader. Vad är det som är fel?

Du är gravid. Troligen i femte månaden..

Image

Så kan det se ut[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Grattis!
Vad ska den lille heta? [cute][cute]

wow, du måste ha IG- för att tro att jag är gravid 🙂


   
SvaraCitera

Gör ett graviditetstest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Du är gravid. Troligen i femte månaden..

Så kan det se ut[party]

Jätte kul du. Tror inte man kan direkt vara gravid & få mens under dom månaderna 😛


   
SvaraCitera

Selmiis:

wow, du måste ha IG- för att tro att jag är gravid 🙂

Jag har IG i de flesta ämnen, vilket syftar du på? [smile]

Det är faktiskt inte omöjligt att du är gravid. Det är inte helt ovanligt att man får mens under de allra första månaderna av graviditeten.


   
SvaraCitera

Du KAN ju vara gravid, men det är inte särskilt troligt att du inte har märkt någonting med tanke på att halva graviditeten har gått i så fall. Äter du som folk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det är faktiskt inte omöjligt att du är gravid. Det är inte helt ovanligt att man får mens under de allra första månaderna av graviditeten.

Jag har ändå inte fått några andra tecken på att jag är gravid T.ex som ömmade bröst & större matlust 🙂


   
SvaraCitera

Selmiis:

Jag har ändå inte fått några andra tecken på att jag är gravid T.ex som ömmade bröst & större matlust 🙂

Fast det framgick ju inte genom ditt första inlägg. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Du KAN ju vara gravid, men det är inte särskilt troligt att du inte har märkt någonting med tanke på att halva graviditeten har gått i så fall. Äter du som folk?

Nej precis. Jag har ju inte blivit rundare om magen eller något sådant. Jag äter som jag alltid har gjort & då äter jag normalmängd 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fast det framgick ju inte genom ditt första inlägg. [smile]

Nej, men nu framgick det 🙂


   
SvaraCitera

har hänt mig med ;P bara o vänta 🙂


   
SvaraCitera