Aviseringar
Rensa alla

Sjukt irriterand av allt


Ämnesstartare

Hej!
Jag är en kille på 15 vårar som behövt hjälp!!
Jag är så irriterad och sur konstant hela tiden! Jag kan aldrig visa nån annan känsla än att jag är sur och irriterad, jag kan ibland bli så irriterad så jag sitter och skakar, händer ibland att jag måste slå mig själv skithårt för att jag ska lugna ner mig, men det hjälper inte så mkt.
Jag har inte adhd eller liknande sjukdom, så nån sjukdom kan det inte vara. Snälla ge mig råd på hur jag kan lugna ner mig för jag blir galen snart!!!

/ rödluvan


   
Citera
Ämnesstartare

Hitta källan för irritationen.
Få utlopp för allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du testat att springa skiten ur dig? Alltså dra iväg någonstans där det inte vistas så mkt människor och typ springa järnet och skrika jävlar!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Näee, men det skulle nog bara hjälpa för stunden , sen skulle jag bara bli irriterad igen och Blablabla...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har försökt det , men det går verkligen inte. Blir mest irriterad när jag tänker på saker som gör mig irriterad, som kanske låter lite konstigt men så är det[sad]
Vet inte vad jag ska göra för att få bort de tankarna heller :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är mitt i tonåren då hormonerna flödar som mest typ. Skaffa en boxningssäck som du kan avreagera dig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, har funderat på att börja med boxning eller nån annan sport som jag kan ta ut mina agritioner på (stavning).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det bästa är att ignorera tills man exploderar och ta så många med sig som möjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böxsäck funkar...


   
SvaraCitera

Ta inte ut dig på um. :<<<<<<<<<


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte vart irriterad på några dar nu![bigsmile]
men just nu börjar jag känna mig irriterad som faaaaaaaaan[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har två enkla frågor

Hur ser ditt liv ut?
Trivs du med ditt liv?

(då menar jag förstås utöver det du har skrivit här)


   
SvaraCitera