Aviseringar
Rensa alla

sjukt kåt


smosha
Ämnesstartare

Jag är sjukt kåt på en tjej som är 1 år äldre än mig hon går på min skola när jag ser henne i korridoren brukar jag ta ner mitt huvud eller titta bort vi känner varandra ganska bra. men asså hon är sååååååååååååååååå jävla söööööööt snygg och Sexig hon har riktigt fin kropp som gör mig galen hon brukar ha en kort tröja som gör att man ser hennes tajta jeans sen ser man hennes röv guuuuuuud vad fin asså helt seriöst ge mig tips på hur jag kan haffa henne.

En kompis till mig har varit ihop med henne och han sa att hon var riktigt bra på strula osv jag vill ha henne snälla ge tips 


   
Citera
Etanol

smoshasnälla ge tips 

Grow a pair och fråga henne om hon vill hänga nån dag.


   
SvaraCitera

Va självsäker på dig själv och va charmig och lukta gott samt våga ta kontakt och visa intresse helt enkelt. Ge henne gärna vänliga blickar och komplimanger när bra tillfällen kommer 🙂 

Lite tips ah lycka till ! 🙂   


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

Tacksam för svar!


   
SvaraCitera

Om ni känner varann bra så är det väl bara att hänga? Och när ni är ensam så kanske du kan flörta lite?  Men gör det inte på en läskigt sätt, en kille i min klass är kär i mig och han visar det på en hemskt sätt. När vi får ögonkantakt så tror han att han är rolig om han stirrar som en ekorre. Seriöst, gör inte det. Titta på henne i ungefär 4 sekunders ögonkontakt. Titta sedan ner och le lite skyggt. Det är ett "obvious sign" att du gillar henne. Eller ta henne på axeln eller armen nån gång. Gör det "sött" och inte läskigt. Det som killen i min klass gör är sjuuuukt avtändande. Ha även bra hygien och fixa håret och tvätta kläderna och all sån bullshit men en kille som luktar gott är skit påtändande. 🙂 borsta tänderna oxå, att ha br andedräkt är ett +++. 


   
SvaraCitera

Klipp kuken


   
SvaraCitera

börja med att säga hej, förslagsvis.


   
SvaraCitera
smosha
Ämnesstartare

Tacksam för svar!!


   
SvaraCitera

Aaron: lukta gott

Hjärta


   
SvaraCitera

Fråga om hon ska med o köra 90 på en 50 väg


   
SvaraCitera
reben

Palsternacka:
Fråga om hon ska med o köra 90 på en 50 väg

tror du hans moppe e så snabb


   
SvaraCitera

sjukt kåt av övernaturliga skäl! 


   
SvaraCitera

S3ON:
sjukt kåt av övernaturliga skäl! 

vad övernaturlig du har blivit...


   
SvaraCitera

ennie:

vad övernaturlig du har blivit...

Allt är övernaturligt! 


   
SvaraCitera

S3ON:

Allt är övernaturligt! 

allt är bara en enda stor konspiration 


   
SvaraCitera