Aviseringar
Rensa alla

Sjukt konstig dröm


Ämnesstartare

Inatt drömde jag att jag och en tjej från min skola som jag bara pratar lite med och så ibland skulle typ hacka oss in på nått stort företag. Lite "Mission imposible"-stil. Och sen så när vi klarar det så börjar hon kyssa mej och vi går upp till hotelrummet. Och nu när jag vakan så känns det som att jag är kär i den tjejen. Sjuka saker händer asså[cool]Image


   
Citera

Pffth, I can top that!
Häromdagen drömde jag att jag blev gravid, men jag behövde inte föda ungen själv. Forskarna hade nämligen kommit på en ny metod, så man kunde plocka ut ungen och lägga den i en skitstor degklump, typ bulldeg, så skulle ungen ligga där i tills den föddes...


   
SvaraCitera
edroon

hehe, brukar vara så när man drömmer om någon. Det går över dagen efter [smile]

fridut:

ffth, I can top that!
Häromdagen drömde jag att jag blev gravid, men jag behövde inte föda ungen själv. Forskarna hade nämligen kommit på en ny metod, så man kunde plocka ut ungen och lägga den i en skitstor degklump, typ bulldeg, så skulle ungen ligga där i tills den föddes...

Sånt finns redan, [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fridut:

Pffth, I can top that!

Men de ju sjukt att man får kännslor för något. Jag har en vana att skaffa nära vänner i drömmar. Börjar nästan gråta när jag slutar drömma


   
SvaraCitera

Drömde att jag blev våldtagen av en katt en gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

hehe, brukar vara så när man drömmer om någon. Det går över dagen efter

Tur det[rolleyes] funderade nästan på att ringa upp tjejen^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Drömde att jag blev våldtagen av en katt en gång

Fick du kännslor för den katten?[cute]


   
SvaraCitera
edroon

Adopterad:

Tur det[rolleyes] funderade nästan på att ringa upp tjejen^^

hehe, vänta tills imorgon eller dagen efter det och kolla hur du känner så du inte gör något dumt. [crazy]


   
SvaraCitera

Adopterad:

Fick du kännslor för den katten?[cute]

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Nej

Men jag förstår dej om det var en hemsk upplevelse[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

så du inte gör något dumt.

Absolut haha "Hej, ville bara berätta att vi hade sex i mina drömmar inatt, ska vi träffas"[cute]


   
SvaraCitera

edroon:

Sånt finns redan, [shake]

Bulldeg som föder ungar?


   
SvaraCitera
edroon

Adopterad:

Absolut haha "Hej, ville bara berätta att vi hade sex i mina drömmar inatt, ska vi träffas"

haha, gör det [crazy] sen efter er sexya stund säger du. Det var bara min dröm som drog mig hit men det var inte riktigt min grej. Sen lämnar du henne med ett leende [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

haha, gör det [crazy] sen efter er sexya stund säger du. Det var bara min dröm som drog mig hit men det var inte riktigt min grej. Sen lämnar du henne med ett leende

aaw[cute]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera