Aviseringar
Rensa alla

Sjung!


Ämnesstartare

Sjung! Sjung! Sjung för allt vad du är värd!
Jag sjunger typ vart jag än är, kan komma på mig själv med att sjunga och dansa till musiken i butiker. Är jag konstig eller livsglad? Eheheheh[blush]

sjuuuuuuuuung<3


   
Citera

Sjunger också jämt
Eller dansar
Det är WUNDERBAR LIVSGLÄDJE HURRA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra krasch!


   
SvaraCitera

sjunger mest när jag lyssnar på musik[party]


   
SvaraCitera

Oftast när jag är själv, men annars också kan jag nynna/sjunga på någon favoritlåt som ploppar upp i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker alla ska lyssna på kråksången och ta åt sig.
peace, älsklingar[love]


   
SvaraCitera

Brukar ej göra detta i mitt hem, ty då får jag så mycket uppmärksamhet. När ingen hör, eller när jag är på platser där ingen bryr sig, eller då jag inte är i min hemstad brukar jag göra detta. Brukar halvdansgå och halvsjunga på Stockholms gator, just. Brukar ej göra detta annorstädes särskilt superjätteofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Brukar halvdansgå och halvsjunga på Stockholms gator, just.

Detta är fint. I alla städer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjung mer då!
Allsång på UM![blush][love]


   
SvaraCitera

En sak jag däremot alltid gör, i alla städer, är att jag talar högt för mig själv, om jag tänker någonting tillräckligt intensivt. Det är flummigare. Idag började jag tala med mig själv på väg hem från affären. Minns ej vad jag sade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad ska ni sjunga idag då?
vet ej vad jag ska sjunga. vad tycker ni???


   
SvaraCitera

Jag brukar sjunga svenska folkvisor ("Vårvindar friska" etc.). Men jag är ganska blyg nuförtiden när det gäller min sångröst (annat var det när man var mindre och körde solo på scen [bigsmile]) så det blir oftast som Ögonen i en plåthink beskrev det.

Vi borde sjunga mer i Sverige. [love]


   
SvaraCitera

sjunger inte pga låter förjävligt när ja gör d[crazy] men det är trevligt att lyssna på när andra gört[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Jag brukar sjunga svenska folkvisor ("Vårvindar friska" etc.).

[love]

Cornucopia:

Vi borde sjunga mer i Sverige. [love]

Åh så sant!

Paranormal_Cannabis:

sjunger inte pga låter förjävligt när ja gör d[crazy] men det är trevligt att lyssna på när andra gört[wink]

Sjung hellre än inte alls!


   
SvaraCitera