Aviseringar
Rensa alla

sjunger lite, vad tkr ni om det här?


Ämnesstartare

vad säger ni om det här?

borde jag börja sjunga mer, eller borde jag lägga av? [blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

pinsamt om ingen ens svarar.. hehe


   
SvaraCitera

fin röst men lite tjejig


   
SvaraCitera

bättre än jag iaf


   
SvaraCitera

sjung ut!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

fin röst men lite tjejig

är det okej om man är tjej? haha

ennie:

bättre än jag iaf

det har jag ingen aning om [smile]

Zapetta:

sjung ut!!

läskigt ju [cute][shake]


   
SvaraCitera

korv osv:

läskigt ju [cute][shake]

Låter inte bra annars tyvärr, låter som att du ska släppa till men så gör du ej. Frustrerande. Du sjunger liksom lika på versen och refrängen.. refrängen borde du göra starkare


   
SvaraCitera

Det skulle nog låta jättefint om du inte krystade med rösten så mycket. Lägg gärna upp nåt där du sjunger naturligare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Låter inte bra annars tyvärr, låter som att du ska släppa till men så gör du ej. Frustrerande. Du sjunger liksom lika på versen och refrängen.. refrängen borde du göra starkare

ska tänka på det och försöka sjunga ut mer. känner mig dock jätte modig nu som ens la upp en video, haha [bigsmile] men, tar till mig din kritik. ska försöka [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Det skulle nog låta jättefint om du inte krystade med rösten så mycket. Lägg gärna upp nåt där du sjunger naturligare.

okej. brukar inte sjunga och så får väl försöka att börja kontrollera min röst mer, haha. men du tkr alltså det är värt att försöka förbättra? eller borde jag bara lägga av? [smile]


   
SvaraCitera

korv osv:

är det okej om man är tjej? haha

aadå

men som andra sagt du låter svag på rösten, sjung ut för du kan nog lära dig sjunga mycket bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

men som andra sagt du låter svag på rösten, sjung ut för du kan nog lära dig sjunga mycket bra

kul att du tror jag kan lära mig iaf [smile] får eh, träna. hur jag nu ska göra det. kan ingen om sånt här [crazy]


   
SvaraCitera

korv osv:

får eh, träna. hur jag nu ska göra det. kan ingen om sånt här [crazy]

det kan inte jag heller egentligen

men experimentera och våga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

men experimentera och våga

ska prova [smile][blush]


   
SvaraCitera

korv osv:

ska tänka på det och försöka sjunga ut mer. känner mig dock jätte modig nu som ens la upp en video, haha men, tar till mig din kritik. ska försöka

Ja klart det är strongt av dig, det säger jag inte emot! Bra att du gör det. Om du har svårt att utvecklas på egen hand tycker jag att du ska söka upp en sångpedagog [smile]


   
SvaraCitera